podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

14. Marketing: το brand, οι καμπάνιες και η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.  Μια φρέσκια ομάδα που ενδυναμώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Η Κατερίνα Δερβένη, Marketing Manager και ο Nίκος Σουέρεφ, Marketing Lead της ομάδας, συζητούν για τις επικοινωνιακές ανάγκες και τα challenges που προκύπτουν όσο η εταιρεία εξελίσσεται, για το brandbook που έθεσε τα θεμέλια της νέας εποχής του brand και για τον υβριδικό τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται marketing experts, internal creatives και εξωτερικά agencies. 

Περισσότερα επεισόδια

11. Becoming more DE & I aware

Τι σημαίνει diversity και ποια είναι η διαφορά με τη συμπερίληψη; Σε αυτό το επεισόδιο εξετάζουμε την αποδοχή της διαφορετικότητας, τη σημασία της ποικιλομορφίας σε μια εταιρεία και την ανάγκη μας να νιώθουμε ότι ανήκουμε στον χώρο της εργασίας. Μαζί μας η Στέλλα Κάσδαγλη, μεταφράστρια, συγγραφέας και ιδρύτρια της ΜΚΟ Women On Top και της Include, ένας νέος οργανισμός που παρέχει υπηρεσίες...

10. Let’s talk about constraints!

Σε αυτό το διαφορετικό επεισόδιο είναι μαζί μας ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Συνιδρυτής της Skroutz, ο οποίος μας εξηγεί γιατί οι περιορισμοί μας κάνουν να σκεφτόμαστε διαφορετικά, να βρίσκουμε λύσεις εκεί που δεν θα πίστευε κανείς ότι υπάρχουν και πώς αυτά που κάποιοι βλέπουμε ως εμπόδια είναι το πραγματικό μονοπάτι για την εξέλιξη!

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.