podlist.gr

20/20 Magazine
20/20 Magazine

Spy Time: Ο Ηλίας Μακρίδης στο 20/20

Κουβέντα σε ένα «Μπαλκόνι» με «Αύρα». Κάπως έτσι θα μπορούσα να περιγράψω τη συνάντηση με τον Ηλία Μακρίδη. Με αφορμή την διασκευή της «Αύρας» του Δημήτρη Παναγόπουλου και κυρίως την οπτικοποιημένη μορφή της στην νοηματική γλώσσα, ο τραγουδοποιός και μουσικός παραγωγός μπαίνει στην χρονοκάψουλα του 2020mag,για ένα ταξίδι στο παρελθόν, φυσικά στο παρόν και με μια κλεφτή ματιά στο μέλλον. Η -κυριολεκτικά μιλώντας- στροφή 180 μοιρών στη διάρκεια της κουβέντας μας, ήταν η μεγάλη έκπληξη. ‘Αρα… μην πατήσετε το stop! Καλή και μελωδική ακρόαση!

Επιμέλεια ήχου/παραγωγή: Αντώνης Παπαβομβολάκης (Music Row Studio)

• • • >

Βρείτε το "Spy Time" στο 20/20 Magazine:

https://www.2020mag.gr/podcasts/spy-time

Περισσότερα επεισόδια

Βαγγέλης Βλάχος: Η χαρτογράφηση του εγκλήματος των Τεμπών

Με τον Βαγγέλη Βλάχο, αδερφό του Βάιου Βλάχου, επιβάτη της μοιραίας αμαξοστοιχίας των Τεμπών και τους γονείς του, επισκεπτόμαστε τον σταθμό Λαρίσσης και μετά καταλήγουμε στο στούντιο του 20/20. Εκεί μιλάμε για τον αγώνα για δικαιοσύνη που δίνουν οι οικογένειες και ο Βαγγέλης, μας φτιάχνει τον πιο κατατοπιστικό χάρτη με όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το έγκλημα των Τεμπών. Στη μακρά και δύσκολη...

#SHE: Η ιστορία της Όλγας Στέφου μοιάζει ψεύτικη μόνο και μόνο επειδή είναι απολύτως αληθινή

Στο podcast που θα ακούσετε η δημοσιογράφος και συγγραφέας Όλγα Στέφου, σπάει τα στερεότυπα και απαντά σε όλα όσα τόλμησε να ρωτήσει η Μαρία Κεφαλά. Βιασμός. Κατάθλιψη. Σκλήρυνση κατά πλάκας. Αναπηρία. ΕΣΥ. Σύριζα. ΑΕΚ. Άντρες. Οικογένεια. Γάτες. Γυναικοκτονίες. Πατριαρχία. Φεμινισμός. Μονόκλινο σε μπουάτ. Επιτρέπεται να συζητάμε για ό,τι μας τρομάζει και μόνο η σκέψη του; Τα κεκτημένα μας,...

Τι μπορεί να κρύβει «Η Τελευταία Παμπ»; Τι μας κερνάει ο Κεν Λόουτς;

Παρακολουθώντας ως θεατές στη σκοτεινή αίθουσα τη νέα ταινία του Κεν Λόουτς «Η Τελευταία Παμπ», που ήδη προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες, οι δημοσιογράφοι Νόρα Ράλλη και Σοφοκλής Αρχοντάκης συζητούν για την ταινία: αναλύουν τους κεντρικούς άξονες του φιλμ, τη ματιά του σκηνοθέτη πάνω στα κυρίαρχα (παγκόσμια) ζητήματα της φτωχοποίησης του πληθυσμού και της ταυτόχρονης ανόδου μιας ακροδεξιάς...