podlist.gr

Episode 10 - Scaling Up: Enterprise Pricing, Pilot Features, and BlueSky Integration

Καλή χρονιά σε όλους και όλες!
Η χρονιά ξεκίνησε χαλαρά. Συζητάμε για διάφορα θέματα, ενώ ο Κώστας παλεύει με τον ήχο από την Πάτρα.


- Δουλεύουμε ακόμα πάνω στο Pulse feature, το οποίο θα παρουσιαστεί ως feature flag.
- Ο Κώστας ασχολείται ακόμα με την ενσωμάτωση του BlueSky.
- Όμορφες ιδέες από τον Δημήτρη και πώς μας βοήθησαν να εντάξουμε το Enterprise plan.
- Πώς το ελληνικό community αναζητά τρόπους να δημιουργήσει κάτι δικό του.


Schedul: https://www.schedulethreads.com/


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/,

https://x.com/koslib, https://www.koslib.com/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-10---Scaling-Up-Enterprise-Pricing--Pilot-Features--and-BlueSky-Integration-e2t3cqg

Περισσότερα επεισόδια

Episode 27 – High-Traffic Pages, Free Users Debate & Premium SEO Tools Incoming

Νέο επεισόδιο 42 minutes of SaaS . Μιας και ο Στέφανος προσαρμόστηκε μετά την Ιαπωνία.- Redesign των SEO tools για καλύτερο conversation rate.- Η σελίδα μας με το μεγαλύτερο traffic.- Συζήτηση για πιθανή επιστροφή των free tiers μέσα από leads. Τι σημαίνει για το Schedul free user?- 2 νέα seo tools που δεν θα ειναι free αλλά integrated με το Schedul με περιορισμένη λειτουργικότητα στους free...

Episode 26 – Back from Japan: Feature Surprises, Email Wins & Threads API Invites

Νέο επεισόδιο μετα απο 2 εβδόμαδες απούσιας του Στέφανου στην Ιαπωνία.- Raw ηχογραφηση απο την αντίδραση για τις αλλαγές του Κώστα στο app- Αλλαγές και enhanced user settings για personalized posts.- Πως εντόπισε ο Κώστας το θέμα με το low open/click rate στα email campaigns- Το Schedul εγινε invited σε Threads API group για μελλοντικό partnership. Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 25 - shipping week updates!

25ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS - με πασχαλινή ατμόσφαιρα! Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για:- τις αλλαγές στο main landing page μας- εικαστικές και πρακτικές αλλαγές στο pricing structure & pricing page μας- προβληματισμούς σχετικά με το conversion απο τα SEO efforts- smoothness αλλαγές στο core product μας καθώς προσπαθούμε ξανά να βρούμε product-market fit με την υποστήριξη περισσότερων...