podlist.gr

Episode 15 - Reviewing Pricing Roadmap, Audience Growth Struggles & Email Marketing Restart

- Follow-up με τα pricing plans και ποια επιλογή καταλήξαμε (προς το παρόν).
- Δυσκολίες στο growth του audience μας.
- Πρώτα βήματα στο email marketing, το οποίο είχαμε παραμελήσει. Backfilling στα loop contacts για μελλοντικά προσωποποιημένα emails.


- Πώς μας βοήθησαν οι απαντήσεις από replies σε thread ανταγωνιστή.
- Δημιουργία announcement modal για τα τελευταία νέα και updates στους πελάτες του Schedul.


Links:

- Schedul: https://www.schedulethreads.com

- Bootstrappers community: www.bootstrappers.gr


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/,

https://x.com/koslib,

https://bsky.app/profile/koslib.com,https://www.koslib.com/


Στέφανος Αθανασούλιαςhttps://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/,

https://x.com/stefanosath,

https://bsky.app/profile/stefath.bsky.social,https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-15---Reviewing-Pricing-Roadmap--Audience-Growth-Struggles--Email-Marketing-Restart-e2umkph

Περισσότερα επεισόδια

Episode 33 – Rebrand in Progress, New Features & a Summer Surprise

Episode 33, καλοκαιρινό, με κρυμένο easter egg προς το τέλος του επεισοδίου!Αναφερόμαστε στο progress που έχει γίνει για το rebranding μας, καινούρια features που δουλέψαμε και πώς καταλήξαμε σε αυτά, πώς δείχνουν να είναι προγραμματισμένες οι επόμενες εβδομάδες μας και οι προτεραιότητές μας!Βιβλία που αναφέρθηκαν στο επεισόδιο:- "Hatching Twitter": "The Cold Start Problem": "Obviously...

Episode 32 - PLG & rebranding Schedul

32ο επεισόδιο για το οποίο δεν θα γράψουμε πολλά - αλλά θα γράψει ιστορία: rebranding Schedul!Μπορείτε να μας βρείτε και να κάνετε join την κοινότητα των Greek Bootstrappers: https://www.bootstrappers.gr/ (Slack community).⁠Manage your socials with Schedul⁠Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 31 - Customer Feedback Flood, French SEO Experiments, and a Branding Reality Check

31ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS!Συζητάμε για:- το άπειρο feedback που έχουμε ξεκινήσει να παίρνουμε από τους πελάτες μας- τα free trials που ως τώρα δείχνουν να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα- το website μας που ως μέρος ενός SEO experiment του κάναμε multilang, και ξεκινήσαμε να έχουμε content στα Γαλλικά- πρέπει να γίνουμε ενεργοί σε G2 & Capterra? - έχει το Schedul πρόβλημα branding?Μπορείτε...