podlist.gr

Episode 24 - Building Momentum: Live Events, X Integration & Boosting the Greek Community

Ξανα σε πρόγραμμα μετά απο 2 εβδομάδες διαφόρων καταστάσεων

Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε:

- Με 2 λόγια για το foobar.io meetup στο οποίο παρουσίασε ο Κώστας "10 Challenges in Bootstrapping a SaaS"

- Για το πρώτο μας live και την κλήρωση που κάναμε

- Την αυξηση του community των greek bootstrappers.

- Τον νέο πονοκέφαλο με το Lading Page μας και τρόπους εκ-modernize.

- Fully integrated το Schedul με X/Twiiter

- Αναφερόμαστε στο in - progress integration του Discord και το λόγο που μας οδήγησε σε αυτό.


Μπορείτε να βρείτε το meetup εδω: https://www.meetup.com/foobar-io/


To live του meetup εδω:

https://www.youtube.com/watch?v=CxYXB2mMg8w


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/,

https://x.com/koslib,

https://bsky.app/profile/koslib.com,https://www.koslib.com/


Στέφανος Αθανασούλιας

https://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/,

https://x.com/stefanosath,

https://bsky.app/profile/stefath.bsky.social,https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-24---Building-Momentum-Live-Events--X-Integration--Boosting-the-Greek-Community-e31hiu8

Περισσότερα επεισόδια

Episode 26 – Back from Japan: Feature Surprises, Email Wins & Threads API Invites

Νέο επεισόδιο μετα απο 2 εβδόμαδες απούσιας του Στέφανου στην Ιαπωνία.- Raw ηχογραφηση απο την αντίδραση για τις αλλαγές του Κώστα στο app- Αλλαγές και enhanced user settings για personalized posts.- Πως εντόπισε ο Κώστας το θέμα με το low open/click rate στα email campaigns- Το Schedul εγινε invited σε Threads API group για μελλοντικό partnership. Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 25 - shipping week updates!

25ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS - με πασχαλινή ατμόσφαιρα! Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για:- τις αλλαγές στο main landing page μας- εικαστικές και πρακτικές αλλαγές στο pricing structure & pricing page μας- προβληματισμούς σχετικά με το conversion απο τα SEO efforts- smoothness αλλαγές στο core product μας καθώς προσπαθούμε ξανά να βρούμε product-market fit με την υποστήριξη περισσότερων...