podlist.gr

42 minutes of SaaS
42 minutes of SaaS

Episode 34 - Season 1 Finale: Integrations, Reflections & Building Your SaaS

34ο και τελευταίο επεισόδιο της σεζόν!

  • Συζητάμε για τα πιο πρόσφατα integrations και πώς ο Στέφανος… “έκαψε” τον Κώστα με τις backend ικανότητές του.

  • Κάνουμε reflection: κοιτάμε πίσω σε ολόκληρη τη χρονιά — τι ζήσαμε, highs και lows, τι μάθαμε μέσα από όλο αυτό και πώς μας βοήθησε να κάνουμε grow.

  • Storytelling από την πρώτη μέρα ως σήμερα: αξίζει κάποιος να ξεκινήσει το δικό του SaaS;

Καλό καλοκαίρι σε όλους — τα λέμε ξανά από το φθινόπωρο!


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/,

https://x.com/koslib,

https://bsky.app/profile/koslib.com,

https://www.koslib.com/


Στέφανος Αθανασούλιας

https://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/,

https://x.com/stefanosath,

https://bsky.app/profile/stefath.bsky.social,

https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-34---Season-1-Finale-Integrations--Reflections--Building-Your-SaaS-e35l90q

Περισσότερα επεισόδια

Episode 33 – Rebrand in Progress, New Features & a Summer Surprise

Episode 33, καλοκαιρινό, με κρυμένο easter egg προς το τέλος του επεισοδίου!Αναφερόμαστε στο progress που έχει γίνει για το rebranding μας, καινούρια features που δουλέψαμε και πώς καταλήξαμε σε αυτά, πώς δείχνουν να είναι προγραμματισμένες οι επόμενες εβδομάδες μας και οι προτεραιότητές μας!Βιβλία που αναφέρθηκαν στο επεισόδιο:- "Hatching Twitter": "The Cold Start Problem": "Obviously...

Episode 32 - PLG & rebranding Schedul

32ο επεισόδιο για το οποίο δεν θα γράψουμε πολλά - αλλά θα γράψει ιστορία: rebranding Schedul!Μπορείτε να μας βρείτε και να κάνετε join την κοινότητα των Greek Bootstrappers: https://www.bootstrappers.gr/ (Slack community).⁠Manage your socials with Schedul⁠Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 31 - Customer Feedback Flood, French SEO Experiments, and a Branding Reality Check

31ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS!Συζητάμε για:- το άπειρο feedback που έχουμε ξεκινήσει να παίρνουμε από τους πελάτες μας- τα free trials που ως τώρα δείχνουν να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα- το website μας που ως μέρος ενός SEO experiment του κάναμε multilang, και ξεκινήσαμε να έχουμε content στα Γαλλικά- πρέπει να γίνουμε ενεργοί σε G2 & Capterra? - έχει το Schedul πρόβλημα branding?Μπορείτε...