podlist.gr

Δολοφονία στο δωμάτιο 1046

Ένας άντρας χωρίς αποσκευές, με ψεύτικο όνομα, κάνει check-in σε ξενοδοχείο στην Αμερική του 1935. Λίγες μέρες μετά, βρίσκεται φριχτά βασανισμένος και αφήνει την τελευταία του πνοή, χωρίς ποτέ να αποκαλύψει τι πραγματικά συνέβη. Κανείς δεν ξέρει ποιος ήταν, ποιον φοβόταν, ή γιατί το Δωμάτιο 1046 έγινε τόπος ενός από τους πιο παράξενους και ανατριχιαστικούς φόνους του 20ού αιώνα. Στο επεισόδιο αυτό, ξετυλίγουμε το μυστήριο του Άρτεμους Όγκλετρι, ενός άντρα που εμφανίστηκε από το πουθενά και εξαφανίστηκε μέσα στο αίμα και τα ερωτηματικά. Μπορεί να βρεθεί η αλήθεια, 90 χρόνια μετά; Ή μήπως το Δωμάτιο 1046 δεν θα αποκαλύψει ποτέ τα μυστικά του;


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

“Είμαι εκπαιδευμένος να σκοτώνω” - Ο γιος του Σαμ (Μέρος Β)

Η υπόθεση του «Γιου του Σαμ» φτάνει στην κορύφωσή της. Ο Ντέιβιντ Μπέρκοβιτς συλλαμβάνεται έξω από το σπίτι του και ομολογεί αμέσως ότι ήταν εκείνος που τρομοκρατούσε τη Νέα Υόρκη. Στην ανάκριση μιλά για φωνές και για έναν σκύλο που όπως ισχυρίζεται, τον διέταζε να σκοτώνει, ενώ η αστυνομία ξετυλίγει τη διαδρομή του: παλαιότερες επιθέσεις, απειλητικά γράμματα σε γείτονες, μια ζωή γεμάτη εμμονές...

Γεννημένος δολοφόνος - Ο γιος του Σαμ (Μέρος Α)

Τη δεκαετία του ’70, η Νέα Υόρκη ασφυκτιά από φτώχεια, χάος και ακραία εγκληματικότητα. Μέσα σε αυτή τη σκοτεινή πραγματικότητα, ένας άγνωστος με ένα 44άρι περίστροφο αρχίζει να πυροβολεί ζευγάρια και νεαρές γυναίκες. Στέλνει ανατριχιαστικές επιστολές, προκαλεί πανικό και συστήνεται ως «Ο Γιος του Σαμ». Στο Μέρος Α’ της τριλογίας παρακολουθούμε τις πρώτες επιθέσεις που αρχικά δεν συνδέθηκαν...

“Δεν σκότωσα, δε βίασα, δεν έκλεψα” Υπόθεση Μέρεντιθ Κέρτσερ - Μέρος Γ (podcast)

Η Αμάντα Νοξ, από τους βασικούς ενόχους για τη δολοφονία της συγκατοίκου και συμφοιτήτριάς της, Μέρεντιθ Κέρτσερ, πέρασε από όλα τα στάδια: κατηγορούμενη, ένοχη, αθώα, ξανά ένοχη, ξανά αθώα. Ήταν ένα αθώο κορίτσι παγιδευμένο σε έναν πατριαρχικό μηχανισμό που δίψαγε για εξιλαστήρια θύματα; Ή μια χαρισματική περσόνα που χειρίστηκε αριστοτεχνικά τα ΜΜΕ; Σήμερα, με την υπόθεση να έχει τελεσιδικήσει...