podlist.gr

Δεν είμαι χολιγουντιανά όμορφος και 15ευρα σάντουιτς

Άλλη μια όμορφη μέρα και άλλο ένα όμορφο podcast. Σήμερα σας ανοίγω την ψυχή μου. Σας λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα και σας αναλύω γιατί, ενώ ξέρω ότι δεν είμαι χολιγουντιανά όμορφος, αυτό εξακολουθεί να με τσούζει.

Μπορείς να φας κλήση επειδή πλένεις το αυτοκίνητό σου; Μπορεί ένα σάντουιτς να κοστίζει 15 ευρώ; Ειλικρινά, ποιος ξέρει πια; Τέλος πάντων, θα προσπαθήσουμε να τα καταλάβουμε όλα στο σημερινό podcast.


Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomas-zabras3/episodes/15-e3ekn75

Περισσότερα επεισόδια

Η χώρα μάς έχει για σκότωμα, και οι λαγοκέφαλοι

Είχατε πάντα απορία τι βλέπει η οικογένεια που μου κλέβει το YouTube; Τι παίζει με τις προνομιούχες ενοχές μου; Πώς έσπασε το κινητό μου; Γιατί πέρασα ένα μίνι meltdown; Τι τραβάω με θέματα της εικόνας μου; Τι τράβηξα με τα περιστέρια-γείτονές μου; Ε, τότε είσαι στο σωστό ποντκαστ.Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Megazord, Ελ Νίνιο και τα ρομπότ χτυπάνε τα παιδιά μας

Καλά, ε; Σήμερα έχω πράγμα που σαλεύει. Ζηλεύω όποιον θα ακούσει το πόντκαστ πρώτη φορά.Λέμε για τα υποθετικά δελτία καιρού, για το πού μπορεί να φτάσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, για το πού μπορείς να παρκάρεις στην Αθήνα, για τις ψεύτικες παιδικές αναμνήσεις μου, για το πώς, για άλλη μια φορά,πρόδωσα το φύλο μου, για την κουλτούρα συζήτησης το 2026 και για το πώς, πάλι, τα ρομπότ μάς άνοιξαν τον...

Σεισμός! Και η φούσκα της ψευδαίσθησης όπου ζούμε όλοι

Καλησπέρα σε όλους, εκτός από σένα, Λάκη. Ξέρεις τι έκανες.Στο σημερινό πόντκαστ μιλάμε για τον πρόσφατο σεισμό και γενικά τους σεισμούς στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γιατί ο ήλιος δεν είναι να παίζεις και τα ψημένα, well done χέρια μου το αποδεικνύουν, πόσο ζούμε όλοι σε μια προστατευτική φούσκα από ανθρώπους με κοινή ηθική και χάνουμε την αληθινή σαπίλα εκεί έξω, τα γνωστά...