podlist.gr

Δεν νοιάζονται για μας, και η ομάδα Ε.Λ.Ε.Ο.Σ

Χριστός Ανέστη, φίλοι μου! Σας λέω πώς πέρασα το Πάσχα,γιατί δεν πρέπει να αποκαλύπτεις στους φίλους σου τα skills σου, γιατί κανένας δεν νοιάζεται για μας, γιατί δεν πειράζει οι υπουργοί μας να μην έχουν πτυχίο, γιατί οι άνθρωποι συνεχίζουν να χαίρονται όταν πεθαίνουν άνθρωποι μεδιαφορετικό lifestyle από το δικό τους και πώς η ομάδα ΚΟΜΒΟΣ θα μας σώσει από την κίνηση. Όχι κι άσχημα, αν σκεφτείτε ότι, όταν ηχογραφήθηκε, ακόμα χώνευααρνί.

Μπορείτε να δείτε το επεισόδιο σε vidcast εδώ και εδώ.


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomas-zabras3/episodes/ep-e3i9nhs

Περισσότερα επεισόδια

Η χώρα μας έχει για σκότωμα, και οι λαγοκέφαλοι

Είχατε πάντα απορία τι βλέπει η οικογένεια που μου κλέβει το YouTube; Τι παίζει με τις προνομιούχες ενοχές μου; Πώς έσπασε το κινητό μου; Γιατί πέρασα ένα μίνι meltdown; Τι τραβάω με θέματα της εικόνας μου; Τι τράβηξα με τα περιστέρια-γείτονές μου; Ε, τότε είσαι στο σωστό ποντκαστ.Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Megazord, Ελ Νίνιο και τα ρομπότ χτυπάνε τα παιδιά μας

Καλά, ε; Σήμερα έχω πράγμα που σαλεύει. Ζηλεύω όποιον θα ακούσει το πόντκαστ πρώτη φορά.Λέμε για τα υποθετικά δελτία καιρού, για το πού μπορεί να φτάσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, για το πού μπορείς να παρκάρεις στην Αθήνα, για τις ψεύτικες παιδικές αναμνήσεις μου, για το πώς, για άλλη μια φορά,πρόδωσα το φύλο μου, για την κουλτούρα συζήτησης το 2026 και για το πώς, πάλι, τα ρομπότ μάς άνοιξαν τον...

Σεισμός! Και η φούσκα της ψευδαίσθησης όπου ζούμε όλοι

Καλησπέρα σε όλους, εκτός από σένα, Λάκη. Ξέρεις τι έκανες.Στο σημερινό πόντκαστ μιλάμε για τον πρόσφατο σεισμό και γενικά τους σεισμούς στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γιατί ο ήλιος δεν είναι να παίζεις και τα ψημένα, well done χέρια μου το αποδεικνύουν, πόσο ζούμε όλοι σε μια προστατευτική φούσκα από ανθρώπους με κοινή ηθική και χάνουμε την αληθινή σαπίλα εκεί έξω, τα γνωστά...