podlist.gr

Μίσος για απεργούς πείνας και πάλι Μπισμπίκης

Οι βδομάδες περνάνε, αλλά το πόντκαστ στέκεται εδώ σαν φάρος της ζωής. Ποιος άλλος θα σας πει για: τις περιπέτειές του στη Γερμανία και τις διαφορές γερμανικής και ελληνικής κουλτούρας. Πώς μας τάισαν Τούρκοι, όταν κανένας δεν μας έδινε ένα πιάτο φαΐ. Τι γίνεται με τις καθυστερήσεις στα αεροδρόμια, σε ένα θέμα που ακούσατε ΠΡΩΤΟΙ ΕΔΩ. Γιατί το μίσος για συγκεκριμένα γεγονότα στο ίντερνετ έχει αρχίσει να βρωμάει. Τι έπαιξε με τον Μπισμπίκη και το δυναμικό του τράκο. Ποιος άλλος; Ίσως κάποιος άλλος, αλλά εδώ είναι το δικό μου πόντκαστ, οπότε είμαι εγώ.


Μπορείτε να παρακολουθήσετε το επεισόδιο και σε vidcast στο κανάλι της LiFO στο YouTube.


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomas-zabras3/episodes/ep-e38v4sv

Περισσότερα επεισόδια

Η χώρα μάς έχει για σκότωμα, και οι λαγοκέφαλοι

Είχατε πάντα απορία τι βλέπει η οικογένεια που μου κλέβει το YouTube; Τι παίζει με τις προνομιούχες ενοχές μου; Πώς έσπασε το κινητό μου; Γιατί πέρασα ένα μίνι meltdown; Τι τραβάω με θέματα της εικόνας μου; Τι τράβηξα με τα περιστέρια-γείτονές μου; Ε, τότε είσαι στο σωστό ποντκαστ.Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Megazord, Ελ Νίνιο και τα ρομπότ χτυπάνε τα παιδιά μας

Καλά, ε; Σήμερα έχω πράγμα που σαλεύει. Ζηλεύω όποιον θα ακούσει το πόντκαστ πρώτη φορά.Λέμε για τα υποθετικά δελτία καιρού, για το πού μπορεί να φτάσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, για το πού μπορείς να παρκάρεις στην Αθήνα, για τις ψεύτικες παιδικές αναμνήσεις μου, για το πώς, για άλλη μια φορά,πρόδωσα το φύλο μου, για την κουλτούρα συζήτησης το 2026 και για το πώς, πάλι, τα ρομπότ μάς άνοιξαν τον...

Σεισμός! Και η φούσκα της ψευδαίσθησης όπου ζούμε όλοι

Καλησπέρα σε όλους, εκτός από σένα, Λάκη. Ξέρεις τι έκανες.Στο σημερινό πόντκαστ μιλάμε για τον πρόσφατο σεισμό και γενικά τους σεισμούς στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γιατί ο ήλιος δεν είναι να παίζεις και τα ψημένα, well done χέρια μου το αποδεικνύουν, πόσο ζούμε όλοι σε μια προστατευτική φούσκα από ανθρώπους με κοινή ηθική και χάνουμε την αληθινή σαπίλα εκεί έξω, τα γνωστά...