podlist.gr

Πώς με διέλυσαν στο squash και η υπαρξιακή κρίση του 2025

«Άλλο ένα podcast 3.0», άλλο ένα επεισόδιο όπου ο Θωμάς Ζάμπρας χάνει ντροπιαστικά σε ένα άθλημα που δεν ξέρει καν αν θεωρείται άθλημα, εξηγεί γιατί το 2025 δεν γίνεται να μην έχεις υπαρξιακό meltdown και βρίσκει το θετικό μέσα στο απόλυτο σκοτάδι μαζί με το καλύτερο τυρί στον κόσμο.


Στο σημερινό επεισόδιο του «Άλλο Ένα Podcast 3.0» ο Θωμάς Ζάμπρας επιστρέφει για να εξιστορήσει την καταστροφική του εμφάνιση σε τουρνουά squash. Παράλληλα, αναλύει γιατί το 2025 είναι αντικειμενικά η χρονιά που όλοι έχουμε μια μικρή ή μεγάλη υπαρξιακή κρίση, πώς μπορείς να βρεις κάτι θετικό μέσα στο χάος, ποιο είναι όντως το καλύτερο τυρί στον κόσμο και γιατί το να κάνεις τον φίλο με celebrities δεν σε κάνει γνωστό, σε κάνει απλώς cringe. Ένα επεισόδιο για όλους όσοι νιώθουν ότι χάνουν στο παιχνίδι, αλλά τουλάχιστον το κάνουν με στυλ.

Κάμερα - μοντάζ: Γεράσιμος Δομένικος

Ηχοληψία: Άλεξ Αντωνίου

Μίξη ήχου: Φαίδωνας Κτενάς


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomas-zabras3/episodes/squash------2025-e3bgp94

Περισσότερα επεισόδια

Η χώρα μάς έχει για σκότωμα, και οι λαγοκέφαλοι

Είχατε πάντα απορία τι βλέπει η οικογένεια που μου κλέβει το YouTube; Τι παίζει με τις προνομιούχες ενοχές μου; Πώς έσπασε το κινητό μου; Γιατί πέρασα ένα μίνι meltdown; Τι τραβάω με θέματα της εικόνας μου; Τι τράβηξα με τα περιστέρια-γείτονές μου; Ε, τότε είσαι στο σωστό ποντκαστ.Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Megazord, Ελ Νίνιο και τα ρομπότ χτυπάνε τα παιδιά μας

Καλά, ε; Σήμερα έχω πράγμα που σαλεύει. Ζηλεύω όποιον θα ακούσει το πόντκαστ πρώτη φορά.Λέμε για τα υποθετικά δελτία καιρού, για το πού μπορεί να φτάσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, για το πού μπορείς να παρκάρεις στην Αθήνα, για τις ψεύτικες παιδικές αναμνήσεις μου, για το πώς, για άλλη μια φορά,πρόδωσα το φύλο μου, για την κουλτούρα συζήτησης το 2026 και για το πώς, πάλι, τα ρομπότ μάς άνοιξαν τον...

Σεισμός! Και η φούσκα της ψευδαίσθησης όπου ζούμε όλοι

Καλησπέρα σε όλους, εκτός από σένα, Λάκη. Ξέρεις τι έκανες.Στο σημερινό πόντκαστ μιλάμε για τον πρόσφατο σεισμό και γενικά τους σεισμούς στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γιατί ο ήλιος δεν είναι να παίζεις και τα ψημένα, well done χέρια μου το αποδεικνύουν, πόσο ζούμε όλοι σε μια προστατευτική φούσκα από ανθρώπους με κοινή ηθική και χάνουμε την αληθινή σαπίλα εκεί έξω, τα γνωστά...