podlist.gr

Τιμοτέ Σαλαμέ και η εθνική μας εμμονή με καλτ πράγματα

Καλησπέρα, είμαι εγώ, ο Θωμάς Ζάμπρας. Αυτό είναι το πόντκαστ μου. Ακολουθούν τα πράγματα για τα οποία μίλησα στο πόντκαστ, συνοπτικά:

Για την αντιπάθειά μου για τον Τιμοτέ Σαλαμέ και την αδιαφορία μου για τα Όσκαρ. Για το πώς κατέληξα να βλέπω την Πέπα το Γουρουνάκι και να ψάχνω να βρω ένα παιδάκι στον καναπέ μου. Για άλλο ένα θανάσιμο λάθος της αστυνομίας. Γιατί τρέμω μήπως είναι στραβή η κουκούλα μου. Τέλος, για το πώς είναι πιο εύκολο να πετύχεις στηνΕλλάδα με καλτ περιεχόμενο, αντί για σοβαρή προσπάθεια για κάτι.



Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomas-zabras3/episodes/ep-e3gkn9v

Περισσότερα επεισόδια

Η χώρα μας έχει για σκότωμα, και οι λαγοκέφαλοι

Είχατε πάντα απορία τι βλέπει η οικογένεια που μου κλέβει το YouTube; Τι παίζει με τις προνομιούχες ενοχές μου; Πώς έσπασε το κινητό μου; Γιατί πέρασα ένα μίνι meltdown; Τι τραβάω με θέματα της εικόνας μου; Τι τράβηξα με τα περιστέρια-γείτονές μου; Ε, τότε είσαι στο σωστό ποντκαστ.Μπορείτε να το δείτε σε vidcast εδώ και εδώ.

Megazord, Ελ Νίνιο και τα ρομπότ χτυπάνε τα παιδιά μας

Καλά, ε; Σήμερα έχω πράγμα που σαλεύει. Ζηλεύω όποιον θα ακούσει το πόντκαστ πρώτη φορά.Λέμε για τα υποθετικά δελτία καιρού, για το πού μπορεί να φτάσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, για το πού μπορείς να παρκάρεις στην Αθήνα, για τις ψεύτικες παιδικές αναμνήσεις μου, για το πώς, για άλλη μια φορά,πρόδωσα το φύλο μου, για την κουλτούρα συζήτησης το 2026 και για το πώς, πάλι, τα ρομπότ μάς άνοιξαν τον...

Σεισμός! Και η φούσκα της ψευδαίσθησης όπου ζούμε όλοι

Καλησπέρα σε όλους, εκτός από σένα, Λάκη. Ξέρεις τι έκανες.Στο σημερινό πόντκαστ μιλάμε για τον πρόσφατο σεισμό και γενικά τους σεισμούς στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γιατί ο ήλιος δεν είναι να παίζεις και τα ψημένα, well done χέρια μου το αποδεικνύουν, πόσο ζούμε όλοι σε μια προστατευτική φούσκα από ανθρώπους με κοινή ηθική και χάνουμε την αληθινή σαπίλα εκεί έξω, τα γνωστά...