podlist.gr

Απλά Ψηφιακά
Απλά Ψηφιακά

Απλά Ψηφιακά: οι επόμενες κινήσεις της vivo (Β. Κατσαφάδος), τα startups και τα σχέδια της Entersoft

Ο Βασίλης Κατσαφάδος, διευθυντής μάρκετινγκ της vivo για την Ελλάδα και  την Κύπρο συζητά με τη Νίκη Παπάζογλου και τον Δημήτρη Μαλλά για τις  επόμενες κινήσεις ενός κατασκευαστή που έχει κάνει δυναμική είσοδο  στην  ελληνική αγορά των smartphones. Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης σχολιάζουν το επερχόμενο MWC Barcelona,  τα στοιχεία για το οικοσύστημα των startups, τις τελευταίες επενδύσεις,  τα σχέδια για εξαγορές της Entersoft και τα 25 χρόνια της Globe One  Digital.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/apla-psifiaka/episodes/vivo------startups-----Entersoft-e1vcrqp

Περισσότερα επεισόδια

Απλά Ψηφιακά 181: η καινοτόμα προσέγγιση του Uniko (Χρ. Φουσκούδης) και οι εξελίξεις σε ΟΤΕ - United

Καλοκαιρινό το επεισόδιο αυτό του Απλά Ψηφιακά αλλά με ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, καθώς έχουμε μαζί μας τον Χρήστο Φουσκούδη, διευθύνοντα σύμβουλου του Uniko, το οποίο επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι αγοραπωλησίες ακινήτων, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες.Επιπλέον, Νίκη Παπάζογλου και Δημήτρης Μαλλάς συζητούν και σχολιάζουν τις τελευταίες εξελίξεις στο United Group,...

Απλά Ψηφιακά 180: πως κινούνται οι scaleups στην Ελλάδα (Κ. Βαϊτσας), τα ATM και η Vodafone

Οι προκλήσεις και τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές scaleup εταιρείες είναι το βασικό θέμα συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά όπου φιλοξενείται ο Κωνσταντίνος Βαϊτσας, principal και διευθυντής καινοτομίας της Deloitte Ελλάδος με αφορμή μία σχετική πανευρωπαϊκή έρευνα όπου υπήρξε και ελληνική συμμετοχή.Στη συνέχεια, Νίκη Παπάζογλου και Δημήτρης Μαλλάς συζητούν και...

Απλά Ψηφιακά 179: το ελληνικό κέντρο για τα chips (Μ. Ζερβάκης) και οι επενδύσεις που έρχονται

Ο Μανώλης Ζερβάκης, πρόεδρος της HETiA μιλά σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά για την ίδρυση του Ελληνικού Κέντρου Ικανοτήτων Ημιαγωγών (Hellenic Chips Competence Centre - HCCC), τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της συγκεκριμένης αγοράς και πως θα μπορούσε η Ελλάδα να ενισχύσει την παρουσία της στον συγκεκριμένο κλάδο, ο οποίος καθίσταται όλο και πιο σημαντικός στην παγκόσμια οικονομία.Στη...