podlist.gr

Αρχείο
Αρχείο

Η απενοχοποίηση της γυναικείας μασχάλης

Ισαβέλλα μιλάει με την Άννα Κόκορη για την γυναικεία τριχοφυΐα, τα στερεότυπα, τα πρότυπα ομορφιάς, τα σχόλια του περίγυρου σχετικά με τις τρίχες στα σώματα των γυναικών και το απελευθερωτικό συναίσθημα που αισθάνεσαι όταν αποδέχεσαι και αγκαλιάζεις το φυσικό σου σώμα με αφορμή την έκθεση φωτογραφίας «The artpit collection».

Αμέτρητα είναι τα στερεότυπα που αφορούν το γυναικείο σώμα. Ένα από αυτά είναι και η τριχοφυΐα. Η αντίληψη πως οι τρίχες στο γυναικείο σώμα σε μέρη όπως η μασχάλη, η ηβική περιοχή, τα πόδια είναι αντιαισθητικές και ανθυγιεινές είναι πολύ βαθιά ριζωμένη στην κοινωνία μας με αποτέλεσμα τα νεαρά κορίτσια από την εφηβεία και μετά να ασχολούνται σε πολύ μεγάλη συχνότητα, αν όχι καθημερινά, με την αφαίρεση και το ξύρισμά τους.

Περισσότερα επεισόδια

Νίκο Κολιούκο, είναι pretentious το τετράγωνο κάδρο του Ξαβιέ Ντολάν στο «Mommy»;

Οι περισσότεροι μάθαμε το όνομά του πριν από λίγες εβδομάδες, όταν η μικρού ταινία του «Το χάος που άφησε πίσω της» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών και τιμήθηκε με το δεύτερο μεγάλο βραβείο του Επίσημου Διαγωνιστικού Σπουδαστικού Τμήματος του Φεστιβάλ, LΑ CINEF. Ο νεαρός σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος έβαλε με θόρυβο το όνομά του στη λίστα των δημιουργών της νέας...

Η Χριστίνα Βούλγαρη τοποθετεί τη «Miss Congeniality» στον θρόνο που της αναλογεί

Επιτέλους μια καθαρόαιμη κωμωδία σε αυτό το podcast! Η πολύ αγαπητή stand up comedian και δημιουργός του Snap - Athens Queer Comedy Club Χριστίνα Βούλγαρη αγαπά το «Miss Congeniality» και τη Σάντρα Μπούλοκ και μιλά με τον Αλέξανδρο Διακοσάββα για την εξέλιξη της κωμωδίας από τα early ‘00s μέχρι σήμερα, την πολιτική ορθότητα, τα no-no της σάτιρας και, βέβαια, την παγκόσμια ειρήνη! Το Snap -...

Γιώργο Γούση, δεν περίμενα ποτέ ότι θα επέλεγες Τζεϊλάν για ταινία της ζωής σου

Αργά, μακρόσυρτα πλάνα σπάνιας ομορφιάς, μεγάλες, σύνθετες διαλογικές σκηνές, ήρωες σε υπαρξιακή κρίση: το σινεμά του πολυβραβευμένου Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν απαιτεί υπομονή, αλλά ανταμείβει. Ο σκηνοθέτης των «Μαγνητικών Πεδίων» και του «Χειροπαλαιστή» Γιώργος Γούσης ανατρέχει σε μια από τις πρώιμες δουλειές του σπουδαιότερου εν ζωή Τούρκου σκηνοθέτη, το «Climates» του 2006, και θυμάται γιατί τον...