podlist.gr

Αρχείο
Αρχείο

Όταν η Ελλάδα κατασκεύαζε τα δικά της αυτοκίνητα

Ο δημοσιογράφος και ειδικός συνεργάτης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Ηλίας Καφάογλου και ο Πέτρος Πιτσίνης κάνουν μία αναδρομή στο παρελθόν περιγράφοντας τις προσπάθειες της Ελλάδας να αποκτήσει μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων, καταγράφουν τα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες κατασκευής τρίκυκλων και τετράτροχων οχημάτων στη χώρα μας και αποκαλύπτουν  σημαντικές ευκαιρίες που χάθηκαν, ώστε να αναδειχθούμε σε σημαντικό πόλο για την αυτοκινητοβιομηχανία στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. 

Επίσης, αναλύουν τι πρέπει να γίνει για να λειτουργήσουν πάλι στην Ελλάδα μονάδες παραγωγής στον κλάδο του αυτοκινήτου προσελκύοντας ανάλογες επενδύσεις, οι οποίες θα έδιναν ώθηση στην οικονομία της χώρας και θα απασχολούσαν εξειδικευμένο προσωπικό, τεχνικούς και επιστήμονες. 

Περισσότερα επεισόδια

Νίκο Κολιούκο, είναι pretentious το τετράγωνο κάδρο του Ξαβιέ Ντολάν στο «Mommy»;

Οι περισσότεροι μάθαμε το όνομά του πριν από λίγες εβδομάδες, όταν η μικρού ταινία του «Το χάος που άφησε πίσω της» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών και τιμήθηκε με το δεύτερο μεγάλο βραβείο του Επίσημου Διαγωνιστικού Σπουδαστικού Τμήματος του Φεστιβάλ, LΑ CINEF. Ο νεαρός σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος έβαλε με θόρυβο το όνομά του στη λίστα των δημιουργών της νέας...

Η Χριστίνα Βούλγαρη τοποθετεί τη «Miss Congeniality» στον θρόνο που της αναλογεί

Επιτέλους μια καθαρόαιμη κωμωδία σε αυτό το podcast! Η πολύ αγαπητή stand up comedian και δημιουργός του Snap - Athens Queer Comedy Club Χριστίνα Βούλγαρη αγαπά το «Miss Congeniality» και τη Σάντρα Μπούλοκ και μιλά με τον Αλέξανδρο Διακοσάββα για την εξέλιξη της κωμωδίας από τα early ‘00s μέχρι σήμερα, την πολιτική ορθότητα, τα no-no της σάτιρας και, βέβαια, την παγκόσμια ειρήνη! Το Snap -...

Γιώργο Γούση, δεν περίμενα ποτέ ότι θα επέλεγες Τζεϊλάν για ταινία της ζωής σου

Αργά, μακρόσυρτα πλάνα σπάνιας ομορφιάς, μεγάλες, σύνθετες διαλογικές σκηνές, ήρωες σε υπαρξιακή κρίση: το σινεμά του πολυβραβευμένου Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν απαιτεί υπομονή, αλλά ανταμείβει. Ο σκηνοθέτης των «Μαγνητικών Πεδίων» και του «Χειροπαλαιστή» Γιώργος Γούσης ανατρέχει σε μια από τις πρώιμες δουλειές του σπουδαιότερου εν ζωή Τούρκου σκηνοθέτη, το «Climates» του 2006, και θυμάται γιατί τον...