podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Μπούκλα 99 - Νεφέλη Μεγκ | Δεν με συμφέρει το ξύλο!

Η Δευτέρα μας βρίσκει πάντα, όπως το σπουδαίο χαστούκι του Will Smith στον Chris Rock, ξαφνικά και επίπονα! Όσοι χάρηκαν με τη χαστούκα, καλύτερα να κρύβουν λόγια διότι τέτοια στάση ζωής μπορεί και να μην τους συμφέρει. Η Νεφέλη έχει πάθει την πλάκα της με την πλάκα που έχουν πάθει ορισμένοι άνδρες όταν βλέπουν γυναίκες να πετυχαίνουν και τις μειώνουν ασυστόλως. Και τελικά ποιο είναι το σατανικό σχέδιο των ανδρών που δεν είναι αδιάφοροι και δεν κάνουν ghosting; Γνωρίζουν μήπως πού βρίσκεται η κλειτορίδα;

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/751448-mpoykla-99-nefeli-megk-den-me-symferei-xylo

Περισσότερα επεισόδια

40+ με τη Μανίνα Ζουμπουλάκη και την Ελένη Ψυχούλη | Τι μας έχει μείνει από την εποχή της πανδημίας και της καραντίνας

Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητούν για την εποχή του Covid-19 και της καραντίνας και όσα μας έμειναν από εκείνη την περίοδο, 4 χρόνια μετά. Πόσο επηρέασε τις προσωπικές σχέσεις, γιατί αυξήθηκαν οι χωρισμοί, τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και οι γυναικοκτονίες. Τι συμβαίνει στον επαγγελματικό και οικονομικό τομέα με την αύξηση της ανεργίας, της επαγγελματικής ανασφάλειας, την...

Ιατρική και Ανθρώπινο Πρόσωπο με τον Θανάση Δρίτσα | Ποιητικές αποχρώσεις του σύγχρονου γίγνεσθαι – Μέρος Α

Ο Θανάσης Δρίτσας προσεγγίζει την ποίησημέσα από μια διαφορετική ματιά βασισμένη στη δική του βιωμένη εμπειρία. Αναφέρεται μεταξύ άλλων θεμάτων στην ποιητική δημιουργία του Μίλτου Σαχτούρη η προσωπικότητα και το έργο του οποίου έχουν σημαντικά επιδράσει στην κοσμοθεωρία του. Θα ακουστούν ποιητικές αναγνώσεις και σχετικά αποσπάσματα τα οποία περιέχονται στο βιβλίο του «Πανδημιολόγιον Homo Novus...

Business & Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | 4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει

Στο 156ο podcast της στήλης «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!