podlist.gr

Μπούκλα 99 - Νεφέλη Μεγκ | Σάπια ΜΜΕ;

Στο σημερινό επεισόδιο της Μπούκλας 99, η Νεφέλη σχολιάζει την προανακριτική για τα Τέμπη και το πώς ο Καραμανλής προσπαθεί να παρουσιαστεί ως «αθώος με δάκρυα». Περνάμε στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ με τα 415 εκατ. ευρώ και την πυραμίδα των επιδοτήσεων-μαϊμού που έχει ρίζες μέχρι και στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Στη συνέχεια, αναλύει τις τέσσερις υποθέσεις που «τρέχουν» ακόμα για την Κιβωτό του Κόσμου και ξεκαθαρίζει πως ο Πατήρ Αντώνιος κάθε άλλο παρά αθώος δεν είναι. Έπειτα, περνάμε στην έκθεση του Reuters και της Οξφόρδης για τα ελληνικά media, όπου η εμπιστοσύνη των πολιτών είναι στα τάρταρα, ενώ κυριαρχούν τα trash και οι «ειδήσεις». Τέλος, έρχεται το ξέσπασμα για το κύκλωμα με τα αναπηρικά επιδόματα και την άδικη στοχοποίηση γνωστού influencer εξαιτίας των γονιών του, με ένα rant για τον πραγματικό ένοχο: το σάπιο δημόσιο σύστημα.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Bloode: Η δύναμη της εθελοντικής αιμοδοσίας

Η Ναταλία Κρίτσαλη, συνιδρύτρια του Bloode, της εθελοντικής πρωτοβουλίας που εδώ και δέκα χρόνια φέρνει νέα πνοή στην αιμοδοσία στην Ελλάδα, μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα, ποια είναι η αποστολή του Bloode και γιατί η αιμοδοσία αποτελεί πράξη ζωτικής σημασίας. Αναδεικνύει μύθους και αλήθειες γύρω από το θέμα, δείχνει πώς η προσφορά αίματος μπορεί να γίνει αλυσίδα αλληλεγγύης που σώζει ζωές...

Business & Marketing Tips | 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

40+ | Τι ακριβώς κάνουμε στα social media;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη μιλάνε για τις συνήθειες που αποκτούμε σε σχέση με την παρουσία μας στα social media. Ταυτίζεται η εξωτερική μας εικόνα με αυτή που παρουσιάζουμε στο Facebook και στο X; Ποιες είναι οι πλατφόρμες που προτιμάμε αλλά δύσκολα να βρεις νεαρόκοσμο σε αυτές; Είναι χαλαρή η ατμόσφαιρα στα social media ή ο κόσμος μας...