podlist.gr

Business and Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Μαθήματα Branding από έναν ζωντανό θρύλο

Τα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταέναείναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.

Σε αυτό το νέο podcast (No 150) της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μαθήματα Branding από ένα Ζωντανό Θρύλο» θα δούμε τους κινδύνους που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθας Στιούαρτ.

Η Μάρθα Στιούαρτ (γεννημένη το 1941) είναι Αμερικανίδα επιχειρηματίας, συγγραφέας και τηλεοπτική προσωπικότητα, και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του American Dream εν δράσει. Ξεκίνησε ως μοντέλο και χρηματίστρια, και μέσω της αγάπης της για τη μαγειρική και τη διακόσμηση, κατάφερε να δημιουργήσει μία αυτοκρατορία lifestyle.

Το 1990 κυκλοφόρησε το περιοδικό Martha Stewart Living, ενώ παρουσίαζε τηλεοπτικές εκπομπές στην προ Internet εποχή, με οδηγίες για μαγειρική, κηπουρική και DIY που καθήλωναν εκατομμύρια τηλεθεατές στις οθόνες τους. Η προσωπική της επωνυμία εκτόξευσε την επιχείρησή της σε αρχική δημόσια προσφορά 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1999.

Τι έγινε όμως το 2004; Και αυτό, πώς επηρέασε την αξία της επιχείρησης της;

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Bloode: Η δύναμη της εθελοντικής αιμοδοσίας

Η Ναταλία Κρίτσαλη, συνιδρύτρια του Bloode, της εθελοντικής πρωτοβουλίας που εδώ και δέκα χρόνια φέρνει νέα πνοή στην αιμοδοσία στην Ελλάδα, μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα, ποια είναι η αποστολή του Bloode και γιατί η αιμοδοσία αποτελεί πράξη ζωτικής σημασίας. Αναδεικνύει μύθους και αλήθειες γύρω από το θέμα, δείχνει πώς η προσφορά αίματος μπορεί να γίνει αλυσίδα αλληλεγγύης που σώζει ζωές...

Business & Marketing Tips | 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

40+ | Τι ακριβώς κάνουμε στα social media;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη μιλάνε για τις συνήθειες που αποκτούμε σε σχέση με την παρουσία μας στα social media. Ταυτίζεται η εξωτερική μας εικόνα με αυτή που παρουσιάζουμε στο Facebook και στο X; Ποιες είναι οι πλατφόρμες που προτιμάμε αλλά δύσκολα να βρεις νεαρόκοσμο σε αυτές; Είναι χαλαρή η ατμόσφαιρα στα social media ή ο κόσμος μας...