podlist.gr

Business and Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Μαθήματα Branding από έναν ζωντανό θρύλο

Τα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταέναείναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.

Σε αυτό το νέο podcast (No 150) της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μαθήματα Branding από ένα Ζωντανό Θρύλο» θα δούμε τους κινδύνους που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθας Στιούαρτ.

Η Μάρθα Στιούαρτ (γεννημένη το 1941) είναι Αμερικανίδα επιχειρηματίας, συγγραφέας και τηλεοπτική προσωπικότητα, και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του American Dream εν δράσει. Ξεκίνησε ως μοντέλο και χρηματίστρια, και μέσω της αγάπης της για τη μαγειρική και τη διακόσμηση, κατάφερε να δημιουργήσει μία αυτοκρατορία lifestyle.

Το 1990 κυκλοφόρησε το περιοδικό Martha Stewart Living, ενώ παρουσίαζε τηλεοπτικές εκπομπές στην προ Internet εποχή, με οδηγίες για μαγειρική, κηπουρική και DIY που καθήλωναν εκατομμύρια τηλεθεατές στις οθόνες τους. Η προσωπική της επωνυμία εκτόξευσε την επιχείρησή της σε αρχική δημόσια προσφορά 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1999.

Τι έγινε όμως το 2004; Και αυτό, πώς επηρέασε την αξία της επιχείρησης της;

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Γονείς και παιδιά: Η δύσκολη τέχνη της επικοινωνίας

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου τους podcast, η Ελένη Ψυχούλη και η Μανίνα Ζουμπουλάκη συζητούν για το αμήχανο συναίσθημα που συχνά βιώνουν οι γονείς και γενικότερα οι μεγαλύτεροι όταν συναναστρέφονται με νεότερους ανθρώπους. Με αφορμή προσωπικές εμπειρίες με τα παιδιά τους, μιλούν για το χάσμα γενεών, τον φόβο μήπως φαίνονται «βαρετές», άκαιρες ή αδιάφορες, αλλά και για την απώλεια της...

Οι Αλήθειες γύρω από τα οικογενειακά γιορτινά τραπέζια

Για κάποιους, τα οικογενειακά γιορτινά τραπέζια είναι ζεστασιά. Για άλλους είναι σκηνή: ρόλοι που επιστρέφουν, «αθώες» ερωτήσεις που τσιμπάνε, σιωπές που βαραίνουν και μια κρυφή πίεση να φαίνεται ότι όλα είναι καλά.Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε καθαρά για τις αλήθειες που σπάνια λέγονται: γιατί οι γιορτές ενεργοποιούν το παλιό μέσα μας, πώς το νευρικό σύστημα ζητά προστασία, και πώς το εν δυνάμει...

Συναντήσεις | Μια συζήτηση με τη Δόμνα Μιχαηλίδου

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, μιλάει για τις προκλήσεις της κοινωνικής συνοχής, της οικογένειας και του δημογραφικού στην Ελλάδα. Η υπουργός παρουσιάζει το πλαίσιο πολιτικών που εφαρμόζονται, δίνοντας έμφαση στη φιλοσοφία των «εργαλείων ελευθερίας» για τα νοικοκυριά, πέρα από τα επιδόματα. Αναλύονται μέτρα για τη στέγαση, όπως τα προγράμματα «Σπίτι μου»,...