podlist.gr

Business and Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Μαθήματα Branding από έναν ζωντανό θρύλο

Τα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταέναείναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.

Σε αυτό το νέο podcast (No 150) της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μαθήματα Branding από ένα Ζωντανό Θρύλο» θα δούμε τους κινδύνους που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθας Στιούαρτ.

Η Μάρθα Στιούαρτ (γεννημένη το 1941) είναι Αμερικανίδα επιχειρηματίας, συγγραφέας και τηλεοπτική προσωπικότητα, και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του American Dream εν δράσει. Ξεκίνησε ως μοντέλο και χρηματίστρια, και μέσω της αγάπης της για τη μαγειρική και τη διακόσμηση, κατάφερε να δημιουργήσει μία αυτοκρατορία lifestyle.

Το 1990 κυκλοφόρησε το περιοδικό Martha Stewart Living, ενώ παρουσίαζε τηλεοπτικές εκπομπές στην προ Internet εποχή, με οδηγίες για μαγειρική, κηπουρική και DIY που καθήλωναν εκατομμύρια τηλεθεατές στις οθόνες τους. Η προσωπική της επωνυμία εκτόξευσε την επιχείρησή της σε αρχική δημόσια προσφορά 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1999.

Τι έγινε όμως το 2004; Και αυτό, πώς επηρέασε την αξία της επιχείρησης της;

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...

Το να κατακτάς κορυφές σίγουρα δεν είναι τύχη

Ξεκίνησε η σειρά που ήρθε να σου αποδείξει, μέσα από αφιλτράριστες ιστορίες, πως τίποτα δεν είναι τύχη. Καλεσμένοι που ξεκίνησαν από κάπου, αλλά η πυξίδα τους άλλαξε. Και εκείνοι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.Έτσι είναι και η Αγγελική Σοβόλου, Senior Manager στη Dialectica. Θεωρούσε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να δουλέψει σε ένα γραφείο και ότι δεν θα έβαζε ποτέ σακάκι, ούσα πρωταθλήτρια στο άλμα...

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...