podlist.gr

Business & Marketing Tips | Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη στιγμή;

Αναλύουμε τη λογική πίσω από τις μικροστιγμές, γιατί είναι τόσο κρίσιμες στο σύγχρονο customer journey, και τι πρέπει να κάνετε για να τις εκμεταλλευτείτε:

  • Ποια είναι τα 4 βασικά είδη micromoments και πώς συνδέονται με τη συμπεριφορά του καταναλωτή;
  • Γιατί το mobile-first design είναι πλέον μονόδρομος;
  • Πώς επηρεάζουν το conversion rate η ταχύτητα φόρτωσης, το social proof και το σωστό περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή;

Ένα podcast γεμάτo ρεαλιστικά παραδείγματα, από το κρασί… μέχρι το χλοοκοπτικό — για να δείτε πώς οι μικρές στιγμές μπορούν να φέρουν μεγάλες ευκαιρίες στην επιχείρησή σας.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...

Το να κατακτάς κορυφές σίγουρα δεν είναι τύχη

Ξεκίνησε η σειρά που ήρθε να σου αποδείξει, μέσα από αφιλτράριστες ιστορίες, πως τίποτα δεν είναι τύχη. Καλεσμένοι που ξεκίνησαν από κάπου, αλλά η πυξίδα τους άλλαξε. Και εκείνοι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.Έτσι είναι και η Αγγελική Σοβόλου, Senior Manager στη Dialectica. Θεωρούσε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να δουλέψει σε ένα γραφείο και ότι δεν θα έβαζε ποτέ σακάκι, ούσα πρωταθλήτρια στο άλμα...

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...