podlist.gr

Business & Marketing Tips | Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.

Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε να χειρίζεται το smartphone πριν πιάσει την κιμωλία, που δεν εντυπωσιάζεται από την τεχνολογία, γιατί απλώς τη θεωρεί δεδομένη, και που απορρίπτει οτιδήποτε δεν λειτουργεί άψογα, άμεσα και αυθεντικά.

Μαζί, αναλύουμε πώς μπορείτε να τους μιλήσετε σωστά:

  • Γιατί δεν θα τους κερδίσετε με την τεχνολογία, αλλά με την αυθεντικότητα.
  • Πώς συγκρίνονται brands πέρα από τα όρια των κλάδων τους.
  • Και γιατί το να ακούς τη Generation Z αξίζει περισσότερο από το να της μιλάς.

Μια γενιά χαοτική, απαιτητική, αλλά και ειλικρινής, που αλλάζει τα πάντα γύρω μας — από το marketing μέχρι τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την επιτυχία.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...

Το να κατακτάς κορυφές σίγουρα δεν είναι τύχη

Ξεκίνησε η σειρά που ήρθε να σου αποδείξει, μέσα από αφιλτράριστες ιστορίες, πως τίποτα δεν είναι τύχη. Καλεσμένοι που ξεκίνησαν από κάπου, αλλά η πυξίδα τους άλλαξε. Και εκείνοι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.Έτσι είναι και η Αγγελική Σοβόλου, Senior Manager στη Dialectica. Θεωρούσε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να δουλέψει σε ένα γραφείο και ότι δεν θα έβαζε ποτέ σακάκι, ούσα πρωταθλήτρια στο άλμα...

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...