podlist.gr

Business & Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς

Στο 162ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς» θα μιλήσουμε για κάτι που καμία ομάδα marketing —όσο δυνατή κι αν είναι— δεν μπορεί να αναπαράγει: την αυθεντικότητα της φωνής του πελάτη. Τα στατιστικά λένε την αλήθεια: οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις εμπειρίες άλλων καταναλωτών απ’ ό,τι τα επίσημα posts σας. Σε αυτό το podcast, εξετάζουμε πώς το user generated content (UGC) μπορεί να απογειώσει την αξιοπιστία, την εμπιστοσύνη και τελικά τις πωλήσεις σας — και τι μπορείτε να κάνετε για να το προκαλέσετε, χωρίς να φαίνεται… σκηνοθετημένο.

Αν το brand σας μιλάει συνέχεια μόνο του, κάτι δεν πάει καλά.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Μαρία Τσιάκα: Πώς οι διατροφικές διαταραχές επηρεάζουν σώμα και νου

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου τους podcast, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη συζητούν για τις διατροφικές διαταραχές με τη δρ. Μαρία Τσιάκα, ψυχολόγο και διευθύντρια του Ελληνικού Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών. Η δρ. Τσιάκα εξηγεί ότι πρόκειται για σοβαρές, βιολογικά προσδιοριζόμενες ψυχιατρικές ασθένειες που δεν περιορίζονται σε έφηβα κορίτσια, αλλά επηρεάζουν άτομα κάθε φύλου...

Briefing | Στέφανος Παραστατίδης: Η ποιότητα της Υγείας σε μία χώρα δείχνει και την ποιότητα της Δημοκρατίας της

Με τον βουλευτή Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ, Στέφανο Παραστατίδη, ανοίγει ο κύκλος συζητήσεων στο νέο Podcast της ATHENS VOICE, Briefing. Η συζήτηση διεξάγεται υπό τη σκιά μεγάλων διεθνών εξελίξεων, ιδίως γύρω από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Οι πρόσφατες διαπραγματεύσεις για κατάπαυση του πυρός και οι συζητήσεις σχετικά με τον ρόλο της Ευρώπης και των ΗΠΑ αναδεικνύουν, όπως σημειώνει ο κ. Παραστατίδης, ένα...

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...