podlist.gr

Business & Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς

Στο 162ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς» θα μιλήσουμε για κάτι που καμία ομάδα marketing —όσο δυνατή κι αν είναι— δεν μπορεί να αναπαράγει: την αυθεντικότητα της φωνής του πελάτη. Τα στατιστικά λένε την αλήθεια: οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις εμπειρίες άλλων καταναλωτών απ’ ό,τι τα επίσημα posts σας. Σε αυτό το podcast, εξετάζουμε πώς το user generated content (UGC) μπορεί να απογειώσει την αξιοπιστία, την εμπιστοσύνη και τελικά τις πωλήσεις σας — και τι μπορείτε να κάνετε για να το προκαλέσετε, χωρίς να φαίνεται… σκηνοθετημένο.

Αν το brand σας μιλάει συνέχεια μόνο του, κάτι δεν πάει καλά.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Διάσημα εγκλήματα | Το κτήνος του Ρούπερσβιλ: Η τετραπλή δολοφονία που σόκαρε την Ελβετία

Στις 21 Δεκεμβρίου 2015, ένα ήσυχο χωριό της Ελβετίας συγκλονίστηκε από μια φρικιαστική τετραπλή δολοφονία. Η Κάρλα Σάουερ-Φραϊμπουργκχάους, οι δύο γιοι της και η κοπέλα του μεγαλύτερου γιου της βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους στο Ρούπερσβιλ, θύματα ενός προμελετημένου εγκλήματος. Ο δράστης, Τόμας Νικ, φοιτητής και προπονητής ποδοσφαίρου νέων, μπήκε στο σπίτι υποδυόμενος σχολικό ψυχολόγο,...

Ζήσε με αγάπη | Αυθορμητισμός, παρορμητισμός, αυθεντικότητα: Πώς να τα ξεχωρίσετε

Αυθορμητισμός, παρορμητισμός, αυθεντικότητα: Πώς να τα ξεχωρίσετε Στις ανθρώπινες συμπεριφορές, επικοινωνία και σχέσεις, υπάρχουν τρεις έννοιες που συχνά συγχέονται: ο αυθορμητισμός, ο παρορμητισμός και η αυθεντικότητα. Είναι έννοιες που μπορεί να μοιάζουν, αλλά στην πράξη εκδηλώνονται με διαφορετικό τρόπο, σημαίνουν διαφορετικά πράγματα, και έχουν πολύ διαφορετικά αποτελέσματα στις σχέσεις...

40+ | Τι σημαίνει πολυτέλεια για σένα;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου τους podcast, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη μιλούν για την έννοια της πολυτέλειας σήμερα, η οποία έχει μετατοπιστεί από τα υλικά αγαθά σε πιο προσωπικές και καθημερινές απολαύσεις. Η πολυτέλεια δεν είναι πλέον μόνο το ακριβό αυτοκίνητο ή η χλιδή, αλλά η δυνατότητα να έχεις χρόνο για τον εαυτό σου, η ηρεμία του μυαλού, η οικονομική ανεξαρτησία, η...