podlist.gr

Business & Marketing Tips με τον Θέμη Σαραντάενα | Social media marketing: Μήπως αρχίζει να χάνει τη λάμψη του;

Στο153οpodcastτηςστήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice μετίτλο«Social media marketing. Μήπως αρχίζει να χάνει τη λάμψη του;» θα μιλήσουμε για τα social media και για τον ρόλο τους σήμερα ως διαφημιστικά μέσα.

Μήπως τα social media δεν δουλεύουν; Μήπως το social media μάρκετινγκ έχει χάσει την αίγλη του; Μήπως να ανασύρουμε εκείνες τις μπροσούρες από τη δεκαετία του ‘90 που σκονίζονται σε κάποιους φωριαμούς στο υπόγειο; Όχι ακόμα!

Ακούστε την ανάλυσή μου για τη μείωση της διαφημιστικής επένδυσης στα social media και τι μπορεί να σημαίνει αυτό, σε αυτό το podcast. 

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...

Το να κατακτάς κορυφές σίγουρα δεν είναι τύχη

Ξεκίνησε η σειρά που ήρθε να σου αποδείξει, μέσα από αφιλτράριστες ιστορίες, πως τίποτα δεν είναι τύχη. Καλεσμένοι που ξεκίνησαν από κάπου, αλλά η πυξίδα τους άλλαξε. Και εκείνοι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.Έτσι είναι και η Αγγελική Σοβόλου, Senior Manager στη Dialectica. Θεωρούσε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να δουλέψει σε ένα γραφείο και ότι δεν θα έβαζε ποτέ σακάκι, ούσα πρωταθλήτρια στο άλμα...

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...