podlist.gr

Business & Marketing Tips | Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι απρόσβλητη. Αναλύουμε ποια είναι τα πιο συνηθισμένα είδη κρίσεων, πώς μπορείτε να οργανώσετε ένα σχέδιο προετοιμασίας, γιατί η γρήγορη και ειλικρινής επικοινωνία κάνει τη διαφορά και τι σημαίνει πραγματικά να ηγείσαι σε μια δύσκολη στιγμή. Με απλές, πρακτικές συμβουλές και πραγματικά παραδείγματα, σας βοηθούμε να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για τις δύσκολες στιγμές – πριν αυτές χτυπήσουν την πόρτα σας.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Ζήσε με αγάπη | Επτά τρόποι για να νιώθετε και να δείχνετε πάντα νέοι

Από αρχαίων χρόνων οι γυναίκες, αλλά σήμερα πια και οι άντρες, είχαν και έχουν βασικό ζητούμενο μια νεανική εμφάνιση ακόμα κι όταν τα χρόνια περνάνε, και σήμερα θα μοιραστώ επτά τρόπους που μπορείτε να υιοθετήσετε ώστε να νιώθετε και να φαίνεστε πάντα νέοι! 1. Αγαπήστε και υιοθετήστε καθημερινά την κίνηση : Η κίνηση είναι ζωή! Όταν κινείστε, δεν γυμνάζονται μόνο οι μύες, αλλά και ο εγκέφαλός...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Το σύνδρομο του απατεώνα

Πόσες φορές έχετε νιώσει ότι δεν αξίζετε πραγματικά όσα έχετε πετύχει; Ότι ίσως «ξεγελάσατε» τους άλλους, ότι κάποια στιγμή θα «αποκαλυφθεί» πως δεν είστε τόσο ικανοί όσο νομίζουν;Αυτό το εσωτερικό αίσθημα έχει όνομα: Σύνδρομο του Απατεώνα (Impostor Syndrome). Ένα φαινόμενο που, πίσω από την αμφιβολία, κρύβει πρώιμες εμπειρίες, διαγενεακά μοτίβα και την ανάγκη για συνεχή απόδειξη αξίας.Σε αυτό...

Business & Marketing Tips | Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε...