podlist.gr

Business & Marketing Tips | Ο δρόμος για την επιχειρηματική «κόλαση» είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις

Στο 171o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο δρόμος για την επιχειρηματική “κόλαση” είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις », συζητάμε τις πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο. Από την παρόρμηση για προβολή χωρίς στρατηγικό πλάνο, μέχρι την πρόωρη στελέχωση ή την υπερβολική οικονομία στα κρίσιμα σημεία, αποδομούμε τις λανθασμένες επιλογές που συχνά ξεκινούν με τις καλύτερες των διαθέσεων. Με χιούμορ αλλά και προειδοποιητική διάθεση, μοιράζομαι πραγματικά παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές για να αποφύγετε τις παγίδες που παραμονεύουν στον δρόμο κάθε νέου επιχειρηματία. Αν ξεκινάτε τώρα ή βρίσκεστε στο «scale-up» στάδιο, αυτό το επεισόδιο είναι must-hear.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Ζήσε με αγάπη | Επτά τρόποι για να νιώθετε και να δείχνετε πάντα νέοι

Από αρχαίων χρόνων οι γυναίκες, αλλά σήμερα πια και οι άντρες, είχαν και έχουν βασικό ζητούμενο μια νεανική εμφάνιση ακόμα κι όταν τα χρόνια περνάνε, και σήμερα θα μοιραστώ επτά τρόπους που μπορείτε να υιοθετήσετε ώστε να νιώθετε και να φαίνεστε πάντα νέοι! 1. Αγαπήστε και υιοθετήστε καθημερινά την κίνηση : Η κίνηση είναι ζωή! Όταν κινείστε, δεν γυμνάζονται μόνο οι μύες, αλλά και ο εγκέφαλός...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Το σύνδρομο του απατεώνα

Πόσες φορές έχετε νιώσει ότι δεν αξίζετε πραγματικά όσα έχετε πετύχει; Ότι ίσως «ξεγελάσατε» τους άλλους, ότι κάποια στιγμή θα «αποκαλυφθεί» πως δεν είστε τόσο ικανοί όσο νομίζουν;Αυτό το εσωτερικό αίσθημα έχει όνομα: Σύνδρομο του Απατεώνα (Impostor Syndrome). Ένα φαινόμενο που, πίσω από την αμφιβολία, κρύβει πρώιμες εμπειρίες, διαγενεακά μοτίβα και την ανάγκη για συνεχή απόδειξη αξίας.Σε αυτό...

Business & Marketing Tips | Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε...