podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας | Γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά

Στο 139ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Δείτε γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά» αναλύουμε τις αλληλεπιδράσεις και τις συζητήσεις σχετικά με μια επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τη φήμη της, που συμβαίνουν σε διάφορες πλατφόρμες. «Σκέπτομαι άρα υπάρχω» έλεγε ο Καρτέσιος. «Συζητιέμαι άρα υπάρχω» διατείνεται ο σύγχρονος επιχειρηματίας και έχει δίκιο. Σε μία εποχή που το brand building και το story telling είναι το άλφα, τα brand conversations είναι το ωμέγα. Είναι ο στόχος, το όραμα, ο προορισμός που θα δημιουργήσει φήμη, εικόνα και έσοδο. Ακούστε ποια brand conversations υπάρχουν και πώς μπορείτε να τα αυξήσετε και να τα ενισχύσετε.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Βιογραφίες με την Επιστήμη Μπινάζη | Η ζωή της Χάνα Άρεντ

Στο νέο επεισόδιο των Βιογραφιών της Επιστήμης Μπινάζη ρίχνουμε φως στη ζωή και το έργο μιας από τις σημαντικότερες πολιτικές στοχάστριες του 20ού αιώνα. Η Χάνα Άρεντ, Γερμανοεβραία, πρόσφυγας, φιλόσοφος χωρίς πατρίδα, γυναίκα σε έναν ανδροκρατούμενο πνευματικό κόσμο, έθεσε ερωτήματα που ακόμη μας καίνε: Τι είναι το κακό; Τι σημαίνει να δρας πολιτικά; Πότε η υπακοή γίνεται συνενοχή;

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | 3 βασικές αιτίες πίσω από τις πράξεις κακίας των ανθρώπων

Στη ζωή πιθανά έχετε βρεθεί αντιμέτωποι με συμπεριφορές που σας πλήγωσαν βαθιά, και τις περισσότερες φορές όχι μόνο δεν καταλαβαίνατε το γιατί, αλλά πιθανά να τα βάλατε και με τον εαυτό σας που την πάτησε. Τι είναι όμως αυτό που ωθεί έναν άνθρωπο να πληγώσει ή να αδικήσει συνειδητά έναν άλλον και να του κάνει κακό; Διαχρονικά οι έρευνες δείχνουν τρεις βασικούς μηχανισμούς που ενεργοποιούν οι...

Business & Marketing Tips με τον Θέμη Σαρανταένα | Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς

Στο 162ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς» θα μιλήσουμε για κάτι που καμία ομάδα marketing —όσο δυνατή κι αν είναι— δεν μπορεί να αναπαράγει: την αυθεντικότητα της φωνής του πελάτη. Τα στατιστικά λένε την αλήθεια: οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις εμπειρίες άλλων καταναλωτών απ’ ό,τι τα επίσημα posts...