podlist.gr

Criminal minds - Μιμή Φιλιππίδη | Υπόθεση: Ματουρίνο Ρεζέντεζ

Ο Ματουρίνο Ρεζέντεζ ήταν ένας Μεξικανός κατά συρροή δολοφόνος, ύποπτος για τουλάχιστον 23 δολοφονίες στις ΗΠΑ και το Μεξικό κατά τη δεκαετία του 1990. Χρησιμοποιούσε τα τρένα για να μετακινείται λαθραία από πολιτεία σε πολιτεία των ΗΠΑ και τα περισσότερα εγκλήματά του διαπράχθηκαν κοντά σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, γι’ αυτό έγινε γνωστός ως «Ο Δολοφόνος των Σιδηροδρόμων».

Το 1986, ο Ρεζέντεζ σκότωσε το πρώτο του θύμα: μια άγνωστη άστεγη γυναίκα στο Τέξας. Αλλά μόνο όταν σκότωσε δύο έφηβους το 1997 κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές στην κεντρική Φλόριντα, οι αστυνομικοί ερευνητές συνέδεσαν αυτές τις δολοφονίες με τα προηγούμενα εγκλήματά του και συνειδητοποίησαν ότι είχαν στα χέρια τους έναν κατά συρροή δολοφόνο.

Συντελεστές
Έρευνα - Κείμενο: Μιμή Φιλιππίδη
Αφήγηση, Sound Design, Ηχοληψία: Δάφνη Γερογιάννη

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η γλώσσα, η woke κουλτούρα και η καθημερινή μας σύγχυση

Τι μπορούμε να πούμε σήμερα χωρίς να παρεξηγηθούμε; Πόσο έχει επηρεάσει η woke κουλτούρα την καθημερινή μας γλώσσα, τον δημόσιο λόγο και τις μεταξύ μας σχέσεις; Στο νέο επεισόδιο του podcast 40+, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη συζητούν για την πολιτική ορθότητα, το χιούμορ και την κοινωνική ευαισθησία.

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Η γυμνή Αλήθεια

Στο νέο podcast της Athens Voice με τίτλο «Αλήθειες», η Σουζάνα Παπαφάγου (Κλινική Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεύτρια) ανοίγει συζητήσεις για όλα όσα μας αφορούν αλλά σπάνια λέγονται δυνατά.Εδώ θα βρεις ιστορίες, σκέψεις και εργαλεία που μας βοηθούν να καταλάβουμε βαθύτερα τον εαυτό μας, τις σχέσεις μας, αλλά και τα σιωπηλά μοτίβα που κληρονομούμε από την οικογένεια και την...

Business & Marketing Tips | CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...