podlist.gr

Criminal minds - Μιμή Φιλιππίδη | Υπόθεση: Ματουρίνο Ρεζέντεζ

Ο Ματουρίνο Ρεζέντεζ ήταν ένας Μεξικανός κατά συρροή δολοφόνος, ύποπτος για τουλάχιστον 23 δολοφονίες στις ΗΠΑ και το Μεξικό κατά τη δεκαετία του 1990. Χρησιμοποιούσε τα τρένα για να μετακινείται λαθραία από πολιτεία σε πολιτεία των ΗΠΑ και τα περισσότερα εγκλήματά του διαπράχθηκαν κοντά σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, γι’ αυτό έγινε γνωστός ως «Ο Δολοφόνος των Σιδηροδρόμων».

Το 1986, ο Ρεζέντεζ σκότωσε το πρώτο του θύμα: μια άγνωστη άστεγη γυναίκα στο Τέξας. Αλλά μόνο όταν σκότωσε δύο έφηβους το 1997 κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές στην κεντρική Φλόριντα, οι αστυνομικοί ερευνητές συνέδεσαν αυτές τις δολοφονίες με τα προηγούμενα εγκλήματά του και συνειδητοποίησαν ότι είχαν στα χέρια τους έναν κατά συρροή δολοφόνο.

Συντελεστές
Έρευνα - Κείμενο: Μιμή Φιλιππίδη
Αφήγηση, Sound Design, Ηχοληψία: Δάφνη Γερογιάννη

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Bloode: Η δύναμη της εθελοντικής αιμοδοσίας

Η Ναταλία Κρίτσαλη, συνιδρύτρια του Bloode, της εθελοντικής πρωτοβουλίας που εδώ και δέκα χρόνια φέρνει νέα πνοή στην αιμοδοσία στην Ελλάδα, μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα, ποια είναι η αποστολή του Bloode και γιατί η αιμοδοσία αποτελεί πράξη ζωτικής σημασίας. Αναδεικνύει μύθους και αλήθειες γύρω από το θέμα, δείχνει πώς η προσφορά αίματος μπορεί να γίνει αλυσίδα αλληλεγγύης που σώζει ζωές...

Business & Marketing Tips | 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

40+ | Τι ακριβώς κάνουμε στα social media;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη μιλάνε για τις συνήθειες που αποκτούμε σε σχέση με την παρουσία μας στα social media. Ταυτίζεται η εξωτερική μας εικόνα με αυτή που παρουσιάζουμε στο Facebook και στο X; Ποιες είναι οι πλατφόρμες που προτιμάμε αλλά δύσκολα να βρεις νεαρόκοσμο σε αυτές; Είναι χαλαρή η ατμόσφαιρα στα social media ή ο κόσμος μας...