podlist.gr

Διάσημα Εγκλήματα | Η δολοφονία της εφοριακού Δώρας Ζέμπερη

Η 32χρονη Δώρα Ζέμπερη βρέθηκε δολοφονημένη στο Β' Νεκροταφείο Αθηνών στις 17 Οκτωβρίου 2017, έχοντας δεχθεί συνολικά 14 μαχαιριές στην πλάτη και τον θώρακα, ενώ έφερε και αμυντικά τραύματα στο χέρια, τα οποία κατέδειξαν την προσπάθεια που κατέβαλλε, προκειμένου να προφυλαχθεί και να ξεφύγει από τον δολοφόνο της.

Για τη δολοφονία της εφοριακού της Α’ ΔΟΥ Πειραιά είχε συλληφθεί 20 μέρες μετά ένας 58χρονος Ελληνοαρμένιος, ο οποίος ενώ αρχικά ομολόγησε το έγκλημα, τρεις μήνες μετά κατέθεσε συμπληρωματικά υπομνήματα στον Ανακριτή και έκανε λόγο για «συμβόλαιο θανάτου». Η συνέχεια δόθηκε στις δικαστικές αίθουσες του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου...

Συντελεστές:

Έρευνα - Κείμενο: Μιμή Φιλιππίδη

Αφήγηση, Sound Design, Ηχοληψία: Δάφνη Γερογιάννη

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η γλώσσα, η woke κουλτούρα και η καθημερινή μας σύγχυση

Τι μπορούμε να πούμε σήμερα χωρίς να παρεξηγηθούμε; Πόσο έχει επηρεάσει η woke κουλτούρα την καθημερινή μας γλώσσα, τον δημόσιο λόγο και τις μεταξύ μας σχέσεις; Στο νέο επεισόδιο του podcast 40+, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη συζητούν για την πολιτική ορθότητα, το χιούμορ και την κοινωνική ευαισθησία.

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Η γυμνή Αλήθεια

Στο νέο podcast της Athens Voice με τίτλο «Αλήθειες», η Σουζάνα Παπαφάγου (Κλινική Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεύτρια) ανοίγει συζητήσεις για όλα όσα μας αφορούν αλλά σπάνια λέγονται δυνατά.Εδώ θα βρεις ιστορίες, σκέψεις και εργαλεία που μας βοηθούν να καταλάβουμε βαθύτερα τον εαυτό μας, τις σχέσεις μας, αλλά και τα σιωπηλά μοτίβα που κληρονομούμε από την οικογένεια και την...

Business & Marketing Tips | CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...