podlist.gr

Εδώ Υπάρχει Beef | Αγγελική Μανουσάκη, αλλάζουμε για εμάς ή για τους άλλους και τα social media;

Η Αγγελική Μανουσάκη, η γνωστή αστρολόγος, παιδί των social media και της Athens Voice, κάνει μια στάση στο studio όχι για να μας πει για ζώδια αλλά για να μας απαντήσει στο αν αλλάζουμε για εμάς ή για τους άλλους στα social media. Και όχι μόνο: Υπάρχει όντως beef μεταξύ τηλεόρασης και Youtube; Είναι ζόρικος ο χώρος της τηλεόρασης; Ποιον creator έχει αδικήσει; Γιατί έκανε glow up; Πώς αντιμετωπίζει τα hate comments; Σε όλα αυτά και σε άλλα πολλά απαντάει έξω απ’ τα δόντια, γιατί αυτή είναι η Αγγελική Μανουσάκη. Χείμαρρος, ρεαλίστρια και ο πιο σκληρός κριτής του εαυτού της.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Τι ακριβώς κάνουμε στα social media;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη μιλάνε για τις συνήθειες που αποκτούμε σε σχέση με την παρουσία μας στα social media. Ταυτίζεται η εξωτερική μας εικόνα με αυτή που παρουσιάζουμε στο Facebook και στο X; Ποιες είναι οι πλατφόρμες που προτιμάμε αλλά δύσκολα να βρεις νεαρόκοσμο σε αυτές; Είναι χαλαρή η ατμόσφαιρα στα social media ή ο κόσμος μας...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Τα 6 κρυφά συμπτώματα της ΔΕΠΥ και πώς να τα αντιμετωπίσετε

Σήμερα θα μιλήσουμε για τη ΔΕΠΥ (Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας), που εκτός από διάσπαση προσοχής και αδυναμία συγκέντρωσης, εκδηλώνεται και με κάποια κρυφά συμπτώματα, που είτε στα παιδιά, αλλά ιδιαίτερα σε ενήλικες εμφανίζονται και συχνά μπερδεύονται από τις επιρροές του χαρακτήρα και της προσωπικότητας, κι έτσι δυσκολεύεστε να τα προσδιορίσετε. Χρόνια Αναβλητικότητα:...

Business & Marketing Tips | Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών...