podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Gaslight με την Αλεξάνδρα Σκαράκη | Oscars 2021

Τα Oscars 2021 πλησιάζουν, οι υποψηφιότητες ανακοινώθηκαν και για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού υπάρχουν δύο γυναίκες που διεκδικούν το χρυσό αγαλματίδιο στην κατηγορία «Καλύτερη Σκηνοθεσία». Η Κλόι Ζάο για την ταινία «Nomadland» και η Έμεραλντ Φενέλ για την ταινία «Promising Young Woman». Σε αυτό το επεισόδιο του Podcast Gaslight η Αλεξάνδρα Σκαράκη το ψάχνει: Ποιες είναι οι σκηνοθέτριες και ποιο το έργο τους; Και γιατί οι υποψηφιότητές τους είναι η μεγαλύτερη ανατροπή που έχουμε δει ποτέ στα Oscars; 

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/706496_podcast-gaslight-oscars-2021

Περισσότερα επεισόδια

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...

Bloode: Η δύναμη της εθελοντικής αιμοδοσίας

Η Ναταλία Κρίτσαλη, συνιδρύτρια του Bloode, της εθελοντικής πρωτοβουλίας που εδώ και δέκα χρόνια φέρνει νέα πνοή στην αιμοδοσία στην Ελλάδα, μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα, ποια είναι η αποστολή του Bloode και γιατί η αιμοδοσία αποτελεί πράξη ζωτικής σημασίας. Αναδεικνύει μύθους και αλήθειες γύρω από το θέμα, δείχνει πώς η προσφορά αίματος μπορεί να γίνει αλυσίδα αλληλεγγύης που σώζει ζωές...

Business & Marketing Tips | 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...