podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Health bites - Αστερία Σταματάκη | Ξεκλειδώνοντας τους μηχανισμούς της γήρανσης

Ποια είναι τα μυστικά που κρύβουν τα κύτταρά μας; Tι συμβαίνει και γερνάμε; Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τη γήρανση και πως μπορούμε να τους επηρεάσουμε;

Στο 11ο επεισόδιο του Podcast Health Bites,  o καθηγητής Άκης Παπαντώνης μας απαντά στα ερωτήματα και μας αναλύει τη δημοσίευση που έκανε εκείνος κι η ομάδα του στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Nature. Κλείνοντας, μας μιλά για την πορεία του ως λογοτέχνης και για το βιβλίο που πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2023.

* Ο Άκης Παπαντώνης είναι  καθηγητής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Γκέτινγκεν. Επίσης, είναι συγγραφέας και έχει τιμηθεί με το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Πεζογράφου του ηλεκτρονικού περιοδικού Ο Αναγνώστης για τη νουβέλα του Καρυότυπος (εκδ. Κίχλη)

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η γλώσσα, η woke κουλτούρα και η καθημερινή μας σύγχυση

Τι μπορούμε να πούμε σήμερα χωρίς να παρεξηγηθούμε; Πόσο έχει επηρεάσει η woke κουλτούρα την καθημερινή μας γλώσσα, τον δημόσιο λόγο και τις μεταξύ μας σχέσεις; Στο νέο επεισόδιο του podcast 40+, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη συζητούν για την πολιτική ορθότητα, το χιούμορ και την κοινωνική ευαισθησία.

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Η γυμνή Αλήθεια

Στο νέο podcast της Athens Voice με τίτλο «Αλήθειες», η Σουζάνα Παπαφάγου (Κλινική Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεύτρια) ανοίγει συζητήσεις για όλα όσα μας αφορούν αλλά σπάνια λέγονται δυνατά.Εδώ θα βρεις ιστορίες, σκέψεις και εργαλεία που μας βοηθούν να καταλάβουμε βαθύτερα τον εαυτό μας, τις σχέσεις μας, αλλά και τα σιωπηλά μοτίβα που κληρονομούμε από την οικογένεια και την...

Business & Marketing Tips | CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...