podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ιατρική και Ανθρώπινο Πρόσωπο - Θανάσης Δρίτσας | Ιαματικές ιστορίες και παραμύθια - Μέρος Α

Ο Θανάσης Δρίτσας και ο φαρμακοποιός, συγγραφέας  και αφηγητής ιστοριών Μανόλης Μαυρολέων συζητούν με αντικείμενο την θεραπευτική ιδιότητα των παραμυθιών και της αφήγησης ιστοριών. Η συζήτηση καλείται να απαντήσει στο ερώτημα αν το παραμύθι δρα ως φάρμακο ή το φάρμακο μπορεί να δράσει και ως παραμύθι; Η συνομιλία θα κινηθεί σε μιαν αναζήτηση της θεραπευτικής τέχνης και θα βασιστεί στο βιβλίο με τίτλο «Φάρμακο Γιάνε την Πληγή: το φάρμακο στο λαικό παραμύθι–το παραμύθι ως φάρμακο» συγγραφέας του οποίου είναι ο Μανόλης Μαυρολέων.

Επίσης η συνομιλία θα περιλάβει μια κριτική αναζήτηση της ταυτότητας του φαρμακοποιού και του ρόλου του φαρμακείου στους καιρούς μας.

*Η μουσική που ακούγεται στο podcast είναι του Θανάση Δρίτσα

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Ζήσε με αγάπη | Επτά τρόποι για να νιώθετε και να δείχνετε πάντα νέοι

Από αρχαίων χρόνων οι γυναίκες, αλλά σήμερα πια και οι άντρες, είχαν και έχουν βασικό ζητούμενο μια νεανική εμφάνιση ακόμα κι όταν τα χρόνια περνάνε, και σήμερα θα μοιραστώ επτά τρόπους που μπορείτε να υιοθετήσετε ώστε να νιώθετε και να φαίνεστε πάντα νέοι! 1. Αγαπήστε και υιοθετήστε καθημερινά την κίνηση : Η κίνηση είναι ζωή! Όταν κινείστε, δεν γυμνάζονται μόνο οι μύες, αλλά και ο εγκέφαλός...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Το σύνδρομο του απατεώνα

Πόσες φορές έχετε νιώσει ότι δεν αξίζετε πραγματικά όσα έχετε πετύχει; Ότι ίσως «ξεγελάσατε» τους άλλους, ότι κάποια στιγμή θα «αποκαλυφθεί» πως δεν είστε τόσο ικανοί όσο νομίζουν;Αυτό το εσωτερικό αίσθημα έχει όνομα: Σύνδρομο του Απατεώνα (Impostor Syndrome). Ένα φαινόμενο που, πίσω από την αμφιβολία, κρύβει πρώιμες εμπειρίες, διαγενεακά μοτίβα και την ανάγκη για συνεχή απόδειξη αξίας.Σε αυτό...

Business & Marketing Tips | Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε...