podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ιωάννα Λυτρίβη: Η πορεία έως το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας

Η Ιωάννα Λυτρίβη βρίσκεται στην 4η -εκλόγιμη- θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας. Στο podcast της ATHENS VOICE μιλά για το «στοίχημα» της επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα, την πρώτη «γνωριμία» με την πολιτική, την τιμητική πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη και τη «δια βίου μάθηση» στην Ελλάδα. Η κ. Λυτρίβη κάνει έναν μικρό απολογισμό για τη θέση της στον ΕΟΠΠΕΠ και απαντά στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για την επιλογή των προσώπων που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Σε ό,τι αφορά τις κυβερνήσεις συνεργασίας, η κ. Λυτρίβη απαντά ότι «σε ένα δύσκολο διεθνές περιβάλλον η Ελλάδα, ως σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, θα πρέπει να σταθεί  με μία αυτοδύναμη κυβέρνηση, για να έχουμε σταθερότητα».

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...