podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Λύνουμε τα προβλήματά σας για το Survivor

Η 23χρονη που λύνει τα προβλήματά σας αποφασίζει να «παίξει» Survivor, γι' αυτό έβαλε poll στο Instagram της @____klemens και στείλατε τις απορίες σας για το Survivor, τις οποίες φυσικά δεν έλυσε μόνη. Είχε στην παρέα της την Βιργινία Δικαιούλια (@virginia_dikaioulia), πρώην παίκτρια του Survivor 2, απόφοιτο δημοσιογραφίας και ΤΕΦΑΑ, παίκτρια βόλεϊ στην ομάδα του ΑΟ Μαρκόπουλου, η οποία έφτασε στον προημιτελικό (στην 4άδα), έζησε την εμπειρία στον Άγιο Δομίνικο και μας λύνει όλες τις απορίες.

Πατήστε το play και μάθετε τα όλα από την καλύτερη πηγή!

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/708315_podcast-mia-23hroni-syzitaei-ta-provlimata-sas-ep-8

Περισσότερα επεισόδια

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...

Bloode: Η δύναμη της εθελοντικής αιμοδοσίας

Η Ναταλία Κρίτσαλη, συνιδρύτρια του Bloode, της εθελοντικής πρωτοβουλίας που εδώ και δέκα χρόνια φέρνει νέα πνοή στην αιμοδοσία στην Ελλάδα, μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα, ποια είναι η αποστολή του Bloode και γιατί η αιμοδοσία αποτελεί πράξη ζωτικής σημασίας. Αναδεικνύει μύθους και αλήθειες γύρω από το θέμα, δείχνει πώς η προσφορά αίματος μπορεί να γίνει αλυσίδα αλληλεγγύης που σώζει ζωές...

Business & Marketing Tips | 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...