podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Μια 23χρονη συζητάει τα προβλήματά σας (ep. 4)

Το Podcast «Συζητάμε τα προβλήματά μας» με την Αθηνά Klemens. Εβδομαδιαία επεισόδια με τρελές ιστορίες και προβλήματα που λύνονται απ’ όλους μαζί - Επεισόδιο 4.

Μια 23χρονη προσπαθεί να λύσει τα προβλήματά σας αφού «εκείνη δεν έχει». Αυτή τη φορά όμως δεν το κάνει μόνη της, αλλά βγάζοντας και τηλεφωνικές γραμμές στον αέρα: Η πρώην παίκτρια του GNTM, Κατερίνα Πεφτίτση, και οι φίλοι της, Μαριαλένα και Κώστας, είπαν τη γνώμη τους για τα προβλήματα που έστειλε το κοινό. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ! Άκου τη νέα επεισοδιάρα και ετοιμάσου, γιατί την άλλη φορά μπορεί να είναι η σειρά σου!

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/704755_podcast-mia-23hroni-syzitaei-ta-provlimata-sas-ep-4

Περισσότερα επεισόδια

Διάσημα εγκλήματα | Γιώργος Λιανός: Η διπλή γυναικοκτονία στην Κηφισιά

Τον Μάρτιο του 2020, η Πολυξένη Μπέρδου και η φίλη της έχασαν τη ζωή τους όταν ο πρώην σύζυγος της Πολυξένης, ο Γιώργος Λιανός, αστυνομικός στο επάγγελμα, τους επιτέθηκε έξω από τον χώρο εργασίας τους. Ο δράστης γνώριζε το καθημερινό τους πρόγραμμα και τις περίμενε, οδηγώντας σε μια πράξη ακραίας βίας που δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης. Μετά τη σύλληψή του, ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν υπό...

Ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα, και μέσα στον πολιτισμό

Μια είδηση για ένα παιδί που σκότωσε τους γονείς του γίνεται η αφορμή για να κοιτάξουμε κατάματα το πιο δύσκολο ερώτημα: πώς η οικειότητα μπορεί να μετατραπεί σε βία. Με οδηγό τη σκέψη του Φρόιντ για τη «Δυσφορία μέσα στον πολιτισμό», μιλάμε για το τίμημα της συνύπαρξης: περιορισμούς, ενοχή, πίεση, ματαίωση — και για το τι συμβαίνει όταν όλα αυτά δεν γίνονται λέξη, αλλά αναζητούν διέξοδο στο...

Business & Marketing Tips | Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές

Στο 187ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές», μιλάμε για ένα από τα πιο δύσκολα –αλλά και πιο κρίσιμα– ζητήματα του σύγχρονου marketing: πώς μπορεί ένα brand να μιλήσει ουσιαστικά σε διαφορετικές γενιές, χωρίς να χάνει τη φωνή του.Boomers, Generation X, Millennials και Zoomers συνυπάρχουν σήμερα στο ίδιο...