podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Μηδενικό αποτύπωμα - Αγγελική Κοσμοπούλου | Τα πλαστικά καλαμάκια

Κάθε χρόνο κατασκευάζονται 25 δισεκατομμύρια πλαστικά καλαμάκια στην Ευρώπη, ενώ στην Αμερική 500 εκατομμύρια την ημέρα. Και, επειδή το πλαστικό δεν εξαφανίζεται, και τα καλαμάκια δυστυχώς δεν ανακυκλώνονται, τα περισσότερα από τα καλαμάκια που έχουν παραχθεί από τη δεκαετία του 1950 και μετά υπάρχουν ακόμα, σε κάποια μορφή γύρω μας. Γίνονται μικροπλαστικά και βρίσκονται παντού. Ακόμα και στην τροφική αλυσίδα.

Μας είναι όμως τόσο απαραίτητο ή μήπως είναι μια επιλογή lifestyle, ευχαρίστησης και βολής;

Με την υποστήριξη της Matrix Pack

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/758275-podcast-mideniko-apotypoma-aggeliki-kosmopoyloy-ta-plastika-kalamakia

Περισσότερα επεισόδια

Διάσημα εγκλήματα | Γιώργος Λιανός: Η διπλή γυναικοκτονία στην Κηφισιά

Τον Μάρτιο του 2020, η Πολυξένη Μπέρδου και η φίλη της έχασαν τη ζωή τους όταν ο πρώην σύζυγος της Πολυξένης, ο Γιώργος Λιανός, αστυνομικός στο επάγγελμα, τους επιτέθηκε έξω από τον χώρο εργασίας τους. Ο δράστης γνώριζε το καθημερινό τους πρόγραμμα και τις περίμενε, οδηγώντας σε μια πράξη ακραίας βίας που δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης. Μετά τη σύλληψή του, ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν υπό...

Ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα, και μέσα στον πολιτισμό

Μια είδηση για ένα παιδί που σκότωσε τους γονείς του γίνεται η αφορμή για να κοιτάξουμε κατάματα το πιο δύσκολο ερώτημα: πώς η οικειότητα μπορεί να μετατραπεί σε βία. Με οδηγό τη σκέψη του Φρόιντ για τη «Δυσφορία μέσα στον πολιτισμό», μιλάμε για το τίμημα της συνύπαρξης: περιορισμούς, ενοχή, πίεση, ματαίωση — και για το τι συμβαίνει όταν όλα αυτά δεν γίνονται λέξη, αλλά αναζητούν διέξοδο στο...

Business & Marketing Tips | Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές

Στο 187ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές», μιλάμε για ένα από τα πιο δύσκολα –αλλά και πιο κρίσιμα– ζητήματα του σύγχρονου marketing: πώς μπορεί ένα brand να μιλήσει ουσιαστικά σε διαφορετικές γενιές, χωρίς να χάνει τη φωνή του.Boomers, Generation X, Millennials και Zoomers συνυπάρχουν σήμερα στο ίδιο...