podlist.gr

Πανικοβάλ με τον Γιάννη Νένε | Ο Θοδωρής Τσεκούρας και το τέλος της διαφήμισης όπως την ξέραμε

Πού και πώς διαφημίζονται πλέον τα νέα προϊόντα; Πόσο εύκολα πείθεται ο καταναλωτής και για πόσο χρόνο θυμάται μια διαφήμιση που είδε και, κυρίως, τι προϊόν διαφήμιζε; Πώς βγαίνουνε τα σλόγκαν; Πόσο εκνευριστικές είναι κάποιες διαφημίσεις; Τι θέλουν οι influencers από τη ζωή μας και τι οι διαφημιστές από αυτές; Μια συζήτηση με τον πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο να μιλήσει για όλα αυτά.

Ο Θοδωρής Τσεκούρας είναι κάτι παραπάνω από ένας ακόμη πετυχημένος διαφημιστής: είναι εκείνος που κατάφερε να μετατρέψει μια φράση σαν το «Τυχαίο; Δεν νομίζω» σε παροιμία των 00s και έναν αριθμό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε λαϊκή ατάκα. Με σπουδές στις Πολιτικές Επιστήμες και εξειδίκευση στην Ανάλυση Ιδεολογίας και Πολιτικού Λόγου, υπηρετεί τη διαφήμιση από τη θέση του Group Creative Director στην Ogilvy Greece και έχει υπογράψει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες καμπάνιες των τελευταίων χρόνων — από την «HOL video club» μέχρι το «Κάθε φορά που κάποιος κυκλοφορεί μια λάθος φήμη για το Nescafe, ένα σκιουράκι πεθαίνει». Παράλληλα, γράφει παιδικά βιβλία γεμάτα φαντασία, δίνει ρεσιτάλ λεκτικών παιχνιδιών στα social media και αποδεικνύει ότι πίσω από κάθε «κροκέτα + προφίλ» = κροφίλ υπάρχει μια ιδέα που αξίζει να ακουστεί.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μην περιμένεις την τύχη για την προσωπική και επαγγελματική σου ανάπτυξη

Η Αδριανή Πίττα, Senior Manager στην ομάδα Client Service της Dialectica, πήρε την απόφαση να επιστρέψει από τη Γερμανία και να μπει στον επιχειρηματικό κόσμο, ορίζοντας η ίδια την τύχη της. Μάλιστα στην ερώτηση: “Τί είναι αυτό που σε κέρδισε στην Dialectica και είπες πάμε να δοκιμάσουμε;”, η Αδριανή ξεχώρισε δύο βασικές παραμέτρους: τους ανθρώπους της Dialectica και το στοιχείο της...

Το να κατακτάς κορυφές σίγουρα δεν είναι τύχη

Ξεκίνησε η σειρά που ήρθε να σου αποδείξει, μέσα από αφιλτράριστες ιστορίες, πως τίποτα δεν είναι τύχη. Καλεσμένοι που ξεκίνησαν από κάπου, αλλά η πυξίδα τους άλλαξε. Και εκείνοι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.Έτσι είναι και η Αγγελική Σοβόλου, Senior Manager στη Dialectica. Θεωρούσε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να δουλέψει σε ένα γραφείο και ότι δεν θα έβαζε ποτέ σακάκι, ούσα πρωταθλήτρια στο άλμα...

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...