podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Podcast Μια 23χρονη λύνει τα προβλήματά σας (ep. 8)

Ακούστε τώρα πώς έχουν τα πράγματα. Ήρθε άλλο ένα #klemenspod «Μια 23χρονη προσπαθεί να λύσει με πάρα πολύ κόπο τα προβλήματά σας, αφού εκείνη δεν έχει». Άλλη μια ανατροπή καθώς μιλάμε για ένα «ΚΑΡΑΝΤΙΝΟPODCAST» που αντιμετωπίζουμε τις φοβίες σας, τις covid ανησυχίες σας και προσπαθούμε να ενισχύσουμε το θετικό μας vibe μειώνοντας τη μιζέρια που μπορούμε να νιώθουμε. Κρατήστε γερά, φιλαράκια μου. Ακούστε το νέο μου podcast πατώντας Play και ελπίζω σύντομα να πατήσουμε Play και στις ζωές μας.
Περιμένω τα μηνύματα σας στο Instagram @____klemens! Stay Safe!

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/709392_podcast-mia-23hroni-lynei-ta-provlimata-sas-ep-8

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η μητρότητα χωρίς φίλτρα: Τι χάνεις και τι κερδίζεις

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητούν για το τι σημαίνει πραγματικά να γίνεσαι μητέρακαι για τις πολλές αλλαγές που φέρνει η μητρότητα στη ζωή μιας γυναίκας. Συζητούν για τις θυσίες και τις απώλειες που βιώνει μια μητέρα, από την προσωπική ελευθερία και τις φιλίες μέχρι τον χρόνο για τον εαυτό της. Παράλληλα, όμως, αναδεικνύουν και τα...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Αντιμετωπίζοντας την κριτική των άλλων

Αλήθεια, όταν ακούτε την λέξη «κριτική» πώς αισθάνεστε; Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι αισθάνεστε δυσάρεστα! Θα συμφωνήσω, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει η έννοια της κριτικής, και θα διαχωρίσω τρεις έννοιες που προκύπτουν από την ίδια την λέξη:Κριτική σημαίνει κρίνω, δικάζω και βγάζω ένα αποτέλεσμα που απλά εκφράζει την άποψη και την οπτική κάποιου, χωρίς να δίνει κάτι χρήσιμο.Αξιολόγηση...

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...