podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

ΣΤΡΙΠ/ΤΙΖ: «Η Φάρμα των Ζώων» και ο Τζορτζ Όργουελ για παιδιά

Αυτή την εβδομάδα διαβάζουμε τη διασκευή της Φάρμας των Ζώων του Τζορτζ Όργουελ από τον Μιχάλη Μακρόπουλο με εικονογράφηση της Θέντας Μιμηλάκη που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα, ξεφυλλίζουμε το νέο τεύχος του περιοδικού της επιστημονικής φαντασίας «Φανταστικά Χρονικά» που εκδίδει η Αθηναϊκή Λέσχη Επιστημονικής Φαντασίας, βλέπουμε τη sci-fi ταινία νοτιοκορεατικής παραγωγής Space Sweepers που προβάλλεται στο Netflix και το trailer του video game Kena: Bridge Of Spirits που θα κυκλοφορήσει στις 24 Αυγούστου.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/709717_podcast-strip/tiz-i-farma-ton-zoon-gia-paidia

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η μητρότητα χωρίς φίλτρα: Τι χάνεις και τι κερδίζεις

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητούν για το τι σημαίνει πραγματικά να γίνεσαι μητέρακαι για τις πολλές αλλαγές που φέρνει η μητρότητα στη ζωή μιας γυναίκας. Συζητούν για τις θυσίες και τις απώλειες που βιώνει μια μητέρα, από την προσωπική ελευθερία και τις φιλίες μέχρι τον χρόνο για τον εαυτό της. Παράλληλα, όμως, αναδεικνύουν και τα...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Αντιμετωπίζοντας την κριτική των άλλων

Αλήθεια, όταν ακούτε την λέξη «κριτική» πώς αισθάνεστε; Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι αισθάνεστε δυσάρεστα! Θα συμφωνήσω, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει η έννοια της κριτικής, και θα διαχωρίσω τρεις έννοιες που προκύπτουν από την ίδια την λέξη:Κριτική σημαίνει κρίνω, δικάζω και βγάζω ένα αποτέλεσμα που απλά εκφράζει την άποψη και την οπτική κάποιου, χωρίς να δίνει κάτι χρήσιμο.Αξιολόγηση...

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...