podlist.gr

Τα Παραπαραγωγικά του Άγγελου Σφακιανάκη | Το Λουλούδι του δάσους, ο Χάρης Κατσιμίχας και οι Apurimac

Σε μια δυναμική συνέντευξη του Χάρη και του Πάνου Κατσιμίχα στο περιοδικό «Μετρό» ιστορούν την άρνηση της δισκογραφικής τους εταιρείας να κυκλοφορήσει την εργασία του Χάρη, πάνω σε ινδιάνικα ποιήματα με το λατινοαμερικάνικο συγκρότημα Apurimac. Η απογοήτευση του Χάρη βρέχει τη Μεσογείων. Ο Παντελής Θαλασσινός ειδοποιεί τον Άγγελο Σφακιανάκη. Η συνάντηση με τον Χάρη. Η ανάληψη της πραγμάτωσης. Η εργασία. Ένα λατινοαμερικάνικο μουσικό προσκλητήριο στο στούντιο Συν Ένα. Το στούντιο γίνεται δάσος τροπικό. Χαρά και μουσική αλληλεγγύη. Αφήστε τα λουλούδια να ανθίσουν. Η επιτυχία του «Λουλουδιού του δάσους». Τα αφεντικά της επιτυχίας. Η Έλλη Πασπαλά μας υπενθυμίζει πως το «Λουλούδι του δάσους» ανθίζει ακόμα.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η γλώσσα, η woke κουλτούρα και η καθημερινή μας σύγχυση

Τι μπορούμε να πούμε σήμερα χωρίς να παρεξηγηθούμε; Πόσο έχει επηρεάσει η woke κουλτούρα την καθημερινή μας γλώσσα, τον δημόσιο λόγο και τις μεταξύ μας σχέσεις; Στο νέο επεισόδιο του podcast 40+, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη συζητούν για την πολιτική ορθότητα, το χιούμορ και την κοινωνική ευαισθησία.

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Η γυμνή Αλήθεια

Στο νέο podcast της Athens Voice με τίτλο «Αλήθειες», η Σουζάνα Παπαφάγου (Κλινική Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεύτρια) ανοίγει συζητήσεις για όλα όσα μας αφορούν αλλά σπάνια λέγονται δυνατά.Εδώ θα βρεις ιστορίες, σκέψεις και εργαλεία που μας βοηθούν να καταλάβουμε βαθύτερα τον εαυτό μας, τις σχέσεις μας, αλλά και τα σιωπηλά μοτίβα που κληρονομούμε από την οικογένεια και την...

Business & Marketing Tips | CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...