podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ζήσε με αγάπη - Ξένια Κούρτογλου | Πώς να αλλάζετε τις αρνητικές σκέψεις

Συχνά έρχονται οι άνθρωποι στις ατομικές συνεδρίες και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι κάποιες αρνητικές σκέψεις που κάνουν, που έχουν κολλήσει στο μυαλό τους, σκέψεις που απορρέουν είτε από ανησυχία για κάτι κακό που μπορεί να συμβεί στο μέλλον, ή προέρχονται από κάποιο αρνητικό γεγονός ή κάποιο τραύμα που τους προκάλεσε ένα αγαπημένο πρόσωπο. Από τα πρώτα πράγματα που συζητώ σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως το μυαλό μας είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο που μπορούμε εμείς και μόνο εμείς, να χρησιμοποιούμε για το καλό μας. Ένα τεράστιο βήμα στο ταξίδι της εξέλιξής μας είναι το να συνειδητοποιήσουμε πως οι σκέψεις μας είναι δικές μας και τις κατέχουμε εμείς, όχι εκείνες! Τονίζω εδώ πως όπου εστιάζεται ο νους, αυτό μεγενθύνεται, κι αν παραμείνουμε σε μια αρνητική σκέψη για πάνω από 5 δευτερόλεπτα, τότε θα γίνει σαν τρένο που μπήκαμε μέσα μας πάει όπου θέλει εκείνη, σε πολύ πιο αρνητικά σενάρια!

Πέντε tips - κινήσεις για να ξεπεράσετε μια αρνητική σκέψη
  1. Κάντε κάτι άλλο: την ώρα που έρχεται η αρνητική σκέψη και ετοιμαζόσαστε να πέσετε σε κατάθλιψη, σηκωθείτε από τη θέση σας και κάντε κάτι άλλο, κατά προτίμηση ευχάριστο: παίξτε με το σκύλο σας, πιάστε το πλεχτό σας, λύστε ένα σουντόκου, ποτίστε τα λουλούδια σας, μαγειρέψτε κάτι νόστιμο, ακούστε εδώ εμάς στο my radio να σας φτιάξουμε το κέφι!
  2. Μοιραστείτε το προσεκτικά. Έχετε ακούσει την παροιμία που λέει «χαρά που μοιράζεται, χαρά διπλή, λύπη που μοιράζεται λύπη μισή;» Μοιραστείτε λοιπόν την αρνητική σκέψη, όμως κάντε το προσεκτικά και με μέτρο. Μιλήστε με κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύεστε, που ξέρετε ότι θα σας βοηθήσει να δείτε τα πράγματα με μια πιο σοφή ματιά, πιο πλατιά, και που ίσως μπορέσει να σας κάνει να αλλάξετε την διάθεσή σας.
  3. Μπείτε σε τροφοδοτικό εσωτερικό διάλογο: αντί να αναπαράγετε την αρνητική σκέψη δηλητηριάζοντας περισσότερο τον εαυτό σας, μπείτε σ’ έναν εσωτερικό διάλογο να καταλάβετε τι αισθάνεστε, από πού απορρέει, τι μπορείτε να μάθετε, και δώσετε τέλος!
  4. Αντικαταστήστε την αρνητική σκέψη, επιλέγοντας μια καλύτερη! Ίσως να μη μπορείτε να πάτε απότομα σε μια σκέψη ενθουσιασμού, μπορείτε όμως σίγουρα να αλλάξετε την αρχική αρνητική σκέψη και να την αντικαταστήσετε με μια πιο ωφέλιμη, μια σκέψη που σας πάει παρακάτω, κρατώντας το πολύτιμο μάθημα από το πάθημά σας.
  5. Συνειδητοποιήστε ότι εσείς έχετε τον έλεγχο της ζωής σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας «Τώρα ποιος έχει τον έλεγχο στη δική μου την ζωή; Ποιος την ορίζει; Εγώ ή κάποιος άλλος ή τα γεγονότα και οι συνθήκες;» συνειδητοποιείστε ότι εσείς έχουμε την επιλογή των σκέψεών σας και πάρτε τον έλεγχο της ζωής σας στα χέρια σας. Αμέσως θα νιώστε δύναμη και αυτοπεποίθηση και η αρνητική σκέψη θα έχει περάσει!

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Διάσημα εγκλήματα | Γιώργος Λιανός: Η διπλή γυναικοκτονία στην Κηφισιά

Τον Μάρτιο του 2020, η Πολυξένη Μπέρδου και η φίλη της έχασαν τη ζωή τους όταν ο πρώην σύζυγος της Πολυξένης, ο Γιώργος Λιανός, αστυνομικός στο επάγγελμα, τους επιτέθηκε έξω από τον χώρο εργασίας τους. Ο δράστης γνώριζε το καθημερινό τους πρόγραμμα και τις περίμενε, οδηγώντας σε μια πράξη ακραίας βίας που δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης. Μετά τη σύλληψή του, ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν υπό...

Ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα, και μέσα στον πολιτισμό

Μια είδηση για ένα παιδί που σκότωσε τους γονείς του γίνεται η αφορμή για να κοιτάξουμε κατάματα το πιο δύσκολο ερώτημα: πώς η οικειότητα μπορεί να μετατραπεί σε βία. Με οδηγό τη σκέψη του Φρόιντ για τη «Δυσφορία μέσα στον πολιτισμό», μιλάμε για το τίμημα της συνύπαρξης: περιορισμούς, ενοχή, πίεση, ματαίωση — και για το τι συμβαίνει όταν όλα αυτά δεν γίνονται λέξη, αλλά αναζητούν διέξοδο στο...

Business & Marketing Tips | Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές

Στο 187ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μιλήστε για το brand σας σε όλες τις γενιές», μιλάμε για ένα από τα πιο δύσκολα –αλλά και πιο κρίσιμα– ζητήματα του σύγχρονου marketing: πώς μπορεί ένα brand να μιλήσει ουσιαστικά σε διαφορετικές γενιές, χωρίς να χάνει τη φωνή του.Boomers, Generation X, Millennials και Zoomers συνυπάρχουν σήμερα στο ίδιο...