podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ζήσε με αγάπη - Ξένια Κούρτογλου | Πώς να αποφύγετε τις μεγαλύτερες παγίδες

Σας έχει συμβεί ποτέ να δεχτείτε μια πρόταση που αρχικά φαίνεται σαν μια μεγάλη ευκαιρία, αλλά στην συνέχεια τα πράγματα να μην πάνε όπως τα περιμένατε και να βρεθείτε εγκλωβισμένοι ή παγιδευμένοι; Αν ναι, μείνετε μαζί μου: θα μοιραστώ μερικές προτάσεις για το πώς μπορείτε να αποφύγετε τις μεγαλύτερες παγίδες που μπορεί να βρεθούν μπροστά σας! Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα τι ακριβώς είναι οι παγίδες, και θα χρησιμοποιήσω ένα πολύ απλό παράδειγμα, όπως οι ποντικοπαγίδες. Έχουν ένα κομμάτι τυρί, που το ποντίκι δελεάζεται και ξεκινάει να τρώει, αλλά στην συνέχεια βρίσκεται μαγκωμένο γιατί πιάνεται στη φάκα που κρύβεται μέσα στο τυρί! Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, ειδικά στην σημερινή εποχή του ίντερνετ με τις άπειρες δωρεάν προσφορές περιεχομένου, αλλά και σε πολλές προτάσεις επαγγελματικές ή αγορών που μπορεί να δεχτείτε βρίσκονται παγίδες, που αργότερα διαπιστώνετε πως κάθε άλλο παρά ευκαιρίες δεν ήταν. Και τι μπορείτε να κάνετε για να μην την πατήσετε ξανά στο μέλλον;

  • Δώστε χρόνο και μην βιάζεστε: Τις περισσότερες φορές που έχετε πέσει σε παγίδες ήταν επειδή λειτουργήσατε παρορμητικά ή κάτω από πίεση. Και αυτό γιατί εκείνοι που παρουσιάζουν τις ευκαιρίες συνήθως σας πιέζουν χρονικά να αποφασίσετε. Γι’αυτό, όσο κι αν φαίνεται δελεαστική μια πρόταση, εσείς πάρτε το χρόνο σας πριν απαντήσετε.
  • Ζυγίστε πολύ καλά τα υπέρ και τα κατά: Σε κάθε ευκαιρία-παγίδα, συνήθως βλέπετε άμεσα το τυρί, αλλά δεν βλέπετε τη φάκα. Γι’ αυτό εξετάστε προσεκτικά τα οφέλη που παρουσιάζονται και πόσο σίγουρα είναι, κάντε τις απαραίτητες ερωτήσεις, πάρτε γνώμες ειδικών ή ανθρώπων που εμπιστεύεστε, και αξιολογήστε τις πιθανές αρνητικές εκβάσεις, μέχρι να εξασφαλιστείτε πως δεν υπάρχει φάκα πίσω από το τυρί.
  • Αναρωτηθείτε: Είναι πραγματικά μια ευκαιρία για σας; Συχνά, περιπτώσεις και προτάσεις που μοιάζουν με ευκαιρίες μπορεί να είναι όντως ωφέλιμες για κάποιους άλλους αλλά όχι για σας. Δείτε το πλάνο σας και εξετάστε αν αυτό που μοιάζει για ευκαιρία ταιριάζει και ευθυγραμμίζεται με τους δικούς σας στόχους ή σας απομακρύνει από αυτούς. Για παράδειγμα, αν αυτή την περίοδο θέλετε να κάνετε αποταμίευση για κάποιο δικό σας μεγάλο στόχο, ακόμα κι αν κάποια ψώνια μοιάζουν με ευκαιρίες, εσάς μπορεί να μην σας είναι απαραίτητα, και αντίθετα, θα σας βάλουν σε δαπάνες που σας απομακρύνουν από τον χρηματικό στόχο που έχετε βάλει. Εκτός από τα χρήματα, ένα ακόμα πιο πολύτιμο αγαθό είναι ο χρόνος και η ενέργειά σας. Προσκλήσεις ή προτάσεις που δεν ταιριάζουν με τους επαγγελματικούς στόχους σας για το επόμενο διάστημα μπορείτε να αρνηθείτε ευγενικά με μια αιτιολογία που δεν προσβάλει εκείνον που σας τιμά με την πρότασή του.
  • Αποφασίστε συνειδητά αν θα πείτε «ναι» ή «όχι»: Αφού έχετε αξιολογήσει την εμφανιζόμενη ευκαιρία προσεκτικά μέσα από τα πρώτα τρία βήματα, αυτό που έχει σημασία για να μη νιώσετε ποτέ θύμα των καταστάσεων είναι να είστε συνειδητοί στην απόφασή σας: είτε είναι θετική είτε είναι αρνητική, έχει μεγάλη σημασία να πάρετε εσείς την ευθύνη για το τι θα διαλέξετε, γιατί έτσι θα είστε και κατάλληλα προετοιμασμένοι για την όποια έκβαση έχει η απόφασή σας στο μέλλον.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...

Διάσημα εγκλήματα | Το κτήνος του Ρούπερσβιλ: Η τετραπλή δολοφονία που σόκαρε την Ελβετία

Στις 21 Δεκεμβρίου 2015, ένα ήσυχο χωριό της Ελβετίας συγκλονίστηκε από μια φρικιαστική τετραπλή δολοφονία. Η Κάρλα Σάουερ-Φραϊμπουργκχάους, οι δύο γιοι της και η κοπέλα του μεγαλύτερου γιου της βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους στο Ρούπερσβιλ, θύματα ενός προμελετημένου εγκλήματος. Ο δράστης, Τόμας Νικ, φοιτητής και προπονητής ποδοσφαίρου νέων, μπήκε στο σπίτι υποδυόμενος σχολικό ψυχολόγο,...