podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ζήσε με αγάπη - Ξένια Κούρτογλου | Τι να προσέξετε οπωσδήποτε προτού εμπιστευτείτε κάποιον

Το σημερινό θέμα το εμπνεύστηκα από μια πελάτισσά μου που πρόσφατα έζησε μια τραυματική εμπειρία εξαπάτησης από κάποιον στον οποίο νοίκιασε το σπίτι της.  Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιοι και σε σας, το πρώτο που θέλω να τονίσω είναι να μην απελπίζεστε: η λέξη «εξαπάτηση» βγαίνει από την λέξη «απατεώνας», δηλαδή κάποιος που πραγματικά είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς. Αν η αναξιοπιστία του φαινόταν από την αρχή, δεν θα είχατε εξαπατηθεί.  Αυτό που έχει σημασία όμως, είναι μια τέτοια άσχημη εμπειρία να αποτελέσει μάθημα, ώστε να προστατευθείτε στο μέλλον.  Και επειδή συμβαίνει συχνά κάποιοι άνθρωποι να μην είναι άξιοι της εμπιστοσύνης σας, θα μοιραστώ κάποιες προτάσεις που στο μέλλον ελπίζω να σας προστατέψουν.  

Δώστε χρόνο στον εαυτό σας και μην βιάζεστε:  αν είναι να υπογράψετε μια συμφωνία, ή να πάρετε μια σημαντική απόφαση συνεργασίας, πάρτε το χρόνο σας προτού την οριστικοποιήσετε και την κλείσετε.  

Πάρτε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε από έγκυρες πηγές και ανθρώπους που είναι σε θέση να γνωρίζουν τον άνθρωπο που θέλετε να εμπιστευτείτε.    Κάντε έρευνα γύρω από το άτομο με το οποίο θέλετε να συναλλαχθείτε και μάθετε όσο περισσότερα μπορείτε σχετικά με προηγούμενες δράσεις, επιλογές και συνεργασίες του. Φροντίστε οι αξιόπιστες και αντικειμενικές, και όχι από ανθρώπους που εμπλέκονται προσωπικά ή συναισθηματικά με το άτομο αυτό, είτε θετικά, είτε αρνητικά.  

Συμβουλευτείτε τους ειδικούς:  δικηγόρους, νομικούς και οικονομικούς συμβούλους ή οποιοδήποτε άλλο ειδικό χρειάζεται ανάλογα την περίπτωση:  για παράδειγμα, αν θέλετε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, πέρα από την εμφάνιση και τα πλεονεκτήματα που θα σας παρουσιάσει ο πωλητής, είναι σημαντικό να έχετε έναν δικό σας μηχανικό, έμπειρο στην εκτίμηση αυτοκινήτων για να σας συμβουλέψει αν το αυτοκίνητο που βρήκατε αξίζει τα χρήματά του ή όχι, προτού προχωρήσετε στην αγορά.

Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά τους όρους της συμφωνίας που θέλετε να κλείσετε.  Καταγράψτε αναλυτικά τα ζητούμενά σας από το συμβόλαιο, την συνεργασία, ή την αγορά που προγραμματίζετε.  Φροντίστε όλοι οι όροι να είναι καταγεγραμμένοι με σαφήνεια και λεπτομέρεια.  Επίσης, προσδιορίστε και προβλέψτε με σαφήνεια τις συνέπειες, σε περίπτωση που κάποιος όρος δεν τηρηθεί.  

Παρακολουθείστε συστηματικά την τήρηση της συμφωνίας σας στην πορεία.  Αφού υπογράψετε και ξεκινήσετε την συνεργασία, είναι σημαντικό να τηρείτε εσείς όλες τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνετε, και παράλληλα να ασχολείστε και να παρακολουθείτε ότι και η άλλη πλευρά τις τηρεί αντίστοιχα.  Και αν στην πορεία υπάρξει έστω και μια μικρή παρατυπία, μην την αφήσετε, θεωρώντας ότι δεν πειράζει, γιατί αργότερα, το πιο πιθανό είναι να ακολουθήσουν και άλλες παρατυπίες πολύ μεγαλύτερες!

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+, με τη Μανίνα Ζουμπουλάκη και την Ελένη Ψυχούλη | Τι χαρακτηρίζει ένα καλό εστιατόριο;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητάνε με χιούμορ, καυστικότητα και αγάπη για το φαγητό, τι πραγματικά χαρακτηρίζει ένα καλό εστιατόριο. Από τις δήθεν γκουρμέ δημιουργίες με 250 υλικά και χημικά «αριστουργήματα» μέχρι τα ταπεινά πιάτα που βασίζονται στην απλότητα και την καλή πρώτη ύλη, μιλούν τις γευστικές υπερβολές της σύγχρονης...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Το μυστικό της γοητείας είναι να είσαι απλά ο εαυτός σου

Όπως έχετε καταλάβει είμαι ένας άνθρωπος που του αρέσει να ψάχνει, να διαβάζει, να μαθαίνει, να εξελίσσεται… Μέσα σ’ αυτή την όμορφη αναζήτηση, βρήκα ένα μεγάλο δάσκαλο της εποχής μας, τον Ντίπακ Τσόπρα, και άκουσα ένα συγκεκριμένο διαλογισμό του που λέγεται «the secret of attraction». Ως γυναίκα που θέλω πολύ να είμαι γοητευτική, άκουσα τον διαλογισμό και πραγματικά τον απόλαυσα! Από τότε,...

Business & Marketing Tips | Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση

Στο 175ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση», συζητάμε για ένα από τα πιο ανθρώπινα — και ταυτόχρονα κρίσιμα — ζητήματα για κάθε επιχειρηματία: τη στιγμή που χάνεται η έμπνευση. Συγκεκριμένα θα δούμε: Τι κάνουμε όταν η επιχείρηση περνά κρίση και μαζί της και η ψυχολογία μας; Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε την εσωτερική μας φλόγα...