podlist.gr

5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει

Στο 129ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει» θα ακούσετε γιατί το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα δεν  λειτουργεί όσο θα έπρεπε. Πιστεύετε όμως στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ξοδεύετε ένα σημαντικό κομμάτι του budget σας σε αυτό. Η σελίδα σας είναι ενημερωμένη και η πολιτική σας cookies επικαιροποιημένη. Το e-shop σας είναι φτιαγμένο με σύγχρονα εργαλεία και η διαδικασία πώλησης είναι σχετικά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Κάνετε κάποια Google Ads και παίρνετε συμβουλές από τον φοιτητή ανιψιό σας που γνωρίζει κάποια πράγματα από SEO. Και όμως, παρά τις προσπάθειές σας, το ROI σας (Return On Investment) είναι μέτριο, μικρό, ασήμαντο ή και μηδαμινό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ακούστε στο σημερινό podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Μια ματιά στο τι μας επιφυλάσσει το μέλλον του μάρκετινγκ

Tα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει...

Αν έχετε και τα 7, θα κάνετε τη διαφορά

Στο 144ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Αν έχετε και τα 7, θα κάνετε τη διαφορά» μιλάμε για επτά σημάδια Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Εάν τα αναγνωρίσετε στον εαυτό σας και τις πράξεις σας… μπράβο. Είστε φτιαγμένοι για να κάνετε τη διαφορά!

Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας

Στο 143ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας» θα μιλήσουμε για το τι συμβαίνει όταν οι ανάγκες της επιχείρησης είναι πια τόσο πολλές, τόσο πιεστικές ή τόσο άγνωστες, που δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν εσωτερικά από έναν μόνο άνθρωπο. Τότε ο επιχειρηματίας καλείται να βρει τον δικό του «αντ’ αυτού» του. Πάμε δούμε πώς!