podlist.gr

5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει

Στο 129ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει» θα ακούσετε γιατί το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα δεν  λειτουργεί όσο θα έπρεπε. Πιστεύετε όμως στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ξοδεύετε ένα σημαντικό κομμάτι του budget σας σε αυτό. Η σελίδα σας είναι ενημερωμένη και η πολιτική σας cookies επικαιροποιημένη. Το e-shop σας είναι φτιαγμένο με σύγχρονα εργαλεία και η διαδικασία πώλησης είναι σχετικά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Κάνετε κάποια Google Ads και παίρνετε συμβουλές από τον φοιτητή ανιψιό σας που γνωρίζει κάποια πράγματα από SEO. Και όμως, παρά τις προσπάθειές σας, το ROI σας (Return On Investment) είναι μέτριο, μικρό, ασήμαντο ή και μηδαμινό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ακούστε στο σημερινό podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών...

Ο δρόμος για την επιχειρηματική «κόλαση» είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις

Στο 171o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο δρόμος για την επιχειρηματική “κόλαση” είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις », συζητάμε τις πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο. Από την παρόρμηση για προβολή χωρίς στρατηγικό πλάνο, μέχρι την πρόωρη στελέχωση ή την υπερβολική οικονομία στα...

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι...