podlist.gr

5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει

Στο 129ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει» θα ακούσετε γιατί το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα δεν  λειτουργεί όσο θα έπρεπε. Πιστεύετε όμως στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ξοδεύετε ένα σημαντικό κομμάτι του budget σας σε αυτό. Η σελίδα σας είναι ενημερωμένη και η πολιτική σας cookies επικαιροποιημένη. Το e-shop σας είναι φτιαγμένο με σύγχρονα εργαλεία και η διαδικασία πώλησης είναι σχετικά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Κάνετε κάποια Google Ads και παίρνετε συμβουλές από τον φοιτητή ανιψιό σας που γνωρίζει κάποια πράγματα από SEO. Και όμως, παρά τις προσπάθειές σας, το ROI σας (Return On Investment) είναι μέτριο, μικρό, ασήμαντο ή και μηδαμινό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ακούστε στο σημερινό podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Ενσυναίσθηση και πωλήσεις

Στο 136ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσυναίσθηση και πωλήσεις» θα μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση στην επιχειρηματικότητα. Είτε είστε επιχειρηματίας είτε όχι, γνωρίζετε ότι υπάρχουν αρκετές τεχνικές πώλησης. Μπορεί να είστε από αυτούς που προτιμούν την «πώληση-αστραπή», πριν ο πελάτης καταλάβει τι του έχει συμβεί, ή την επιθετική πώληση, ή την...

Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ

Στο 135ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ» θα μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ και την επιχειρηματικότητα. Στη χώρα μας, οι γνώσεις του μέσου επιχειρηματία για την Τέιλορ Σουίφτ εξαρτώνται συνήθως από τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών του. Κόρες και γιοι σε εφηβεία και προεφηβεία σημαίνει ότι το οικογενειακό...

Σημεία επαφής με τον πελάτη

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ...