podlist.gr

5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει

Στο 129ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει» θα ακούσετε γιατί το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα δεν  λειτουργεί όσο θα έπρεπε. Πιστεύετε όμως στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ξοδεύετε ένα σημαντικό κομμάτι του budget σας σε αυτό. Η σελίδα σας είναι ενημερωμένη και η πολιτική σας cookies επικαιροποιημένη. Το e-shop σας είναι φτιαγμένο με σύγχρονα εργαλεία και η διαδικασία πώλησης είναι σχετικά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Κάνετε κάποια Google Ads και παίρνετε συμβουλές από τον φοιτητή ανιψιό σας που γνωρίζει κάποια πράγματα από SEO. Και όμως, παρά τις προσπάθειές σας, το ROI σας (Return On Investment) είναι μέτριο, μικρό, ασήμαντο ή και μηδαμινό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ακούστε στο σημερινό podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...