podlist.gr

5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει

Στο 129ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 λόγοι που κάνουν το marketing στα ψηφιακά μέσα να μην αποδίδει» θα ακούσετε γιατί το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα δεν  λειτουργεί όσο θα έπρεπε. Πιστεύετε όμως στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ξοδεύετε ένα σημαντικό κομμάτι του budget σας σε αυτό. Η σελίδα σας είναι ενημερωμένη και η πολιτική σας cookies επικαιροποιημένη. Το e-shop σας είναι φτιαγμένο με σύγχρονα εργαλεία και η διαδικασία πώλησης είναι σχετικά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Κάνετε κάποια Google Ads και παίρνετε συμβουλές από τον φοιτητή ανιψιό σας που γνωρίζει κάποια πράγματα από SEO. Και όμως, παρά τις προσπάθειές σας, το ROI σας (Return On Investment) είναι μέτριο, μικρό, ασήμαντο ή και μηδαμινό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ακούστε στο σημερινό podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα

Στο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.

Κείμενα γραμμένα από AI. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;

Στο 164ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Κείμενα γραμμένα από ΑΙ. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;» βάζουμε στο μικροσκόπιο τα κείμενα που παράγονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι χρήσιμα εργαλεία ή απειλή για τη δημιουργικότητα; Πού πραγματικά ωφελούν και πού… μας αποξενώνουν; Και ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα και την...

Τεχνητή νοημοσύνη: Οι πιο συχνές παγίδες για τις επιχειρήσεις

Στο 163ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «πΑΙδικές ασθένειες» μιλάμε για τις πρώτες… αστοχίες του ενθουσιασμού. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι hype. Είναι εργαλείο με τεράστια δυναμική — αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Σε αυτό το podcast, ξεχωρίζουμε τη στρατηγική από το gimmick, την πραγματική αξία από τον εντυπωσιασμό, και...