podlist.gr

6 στρατηγικές εμπνευσμένες από το σκάκι

Στο 146ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «6 στρατηγικές εμπνευσμένες από το σκάκι» θα δούμε 6 επιχειρηματικές στρατηγικές ανάπτυξης, εμπνευσμένες από τα 6 κομμάτια σκακιού (στρατιώτες, ίπποι, αξιωματικοί, πύργοι, βασίλισσα, βασιλιάς). Δεν σας κρύβω ότι το σκάκι μου αρέσει. Οι βαριάντες, οι διανοητικές ασκήσεις που κρατάνε το μυαλό κοφτερό, οι άπειρες πιθανότητες, οι απροσδόκητες κινήσεις, η παγκόσμια γλώσσα του παιχνιδιού,  η στρατηγική που υπάρχει σε κάθε αγώνα σκακιού, και πολλά ακόμη, με έκαναν να το αγαπήσω μικρός, και να μάθω πολλά από αυτό μεγάλος.

Φυσικά, δεν διανοήθηκα ότι θα μπορούσα ποτέ να γίνω… Gary Kasparov ή Magnus Carlsen (σκακιστές που μπορούν να σκεφτούν τις επόμενες 15 με 20 κινήσεις τους) και έτσι η σχέση μου με το υπέροχο αυτό παιχνίδι, από κάποια ηλικία και μετά, περιορίστηκε στις διδαχές που πήρα από αυτό σε σχέση με τη στρατηγική επιχειρήσεων.

Περισσότερα επεισόδια

Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών...