podlist.gr

Εμπνευστείτε την επόμενη μεγάλη ιδέα

Στο 168ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Εμπνευστείτε την επόμενη μεγάλη ιδέα» θα αναδείξουμε γιατί πολλές φορές το πιο κρίσιμο κομμάτι στην επιχειρηματική πορείαδεν είναι η αρχή, αλλά ό,τι συμβαίνει πριν από αυτήν. Πριν τον πρώτο πελάτη, πριν το πρώτο γραφείο, πριν το πρώτο ΑΦΜ… είναι η στιγμή που γεννιέται η επιχειρηματική ιδέα.

Μαζί θα εξερευνήσουμε πώς μπορείς να εμπνευστείς την ιδέα που θα κάνει τη διαφορά. Θα μοιραστούμε 5 πρακτικές προσεγγίσεις – από το πώς να αντλήσεις έμπνευση από προσωπικά προβλήματα, πώς να βελτιώσεις υπάρχοντα concepts, πώς να ανοίξεις τον κύκλο των επαφών σου, πώς να χρησιμοποιήσεις έρευνες και focus groups, μέχρι το πώς να αξιολογείς με κριτικό τρόπο τις ιδέες σου.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...