podlist.gr

Επιχειρείτε; Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Στο 166ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επιχειρείτε; Θέστε ρεαλιστικούς στόχους» θα μιλήσουμε για τον ρεαλισμό ως κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου.

Όταν ξεκινάμε μια επιχείρηση, είναι φυσικό να έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες. Το όραμα είναι απαραίτητο. Όμως, χωρίς ρεαλιστική στόχευση, ακόμη και η καλύτερη ιδέα κινδυνεύει να χαθεί στην υπερβολή. Σε αυτό το επεισόδιο, αναλύουμε γιατί οι ρεαλιστικοί στόχοι είναι αυτοί που τελικά οδηγούν στην επιτυχία – και όχι οι εντυπωσιακοί αλλά ανέφικτοι.

Θα δούμε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρεαλιστικού στόχου και πώς μπορείτε να τους θέσετε με βάση τα δεδομένα της επιχείρησής σας, τη δυναμική της ομάδας σας και τις συνθήκες της αγοράς. Αναλύουμε τη μεθοδολογία SMART, εξηγούμε πώς η σωστή στόχευση ενισχύει την παρακίνηση, προστατεύει πόρους, ενδυναμώνει την αξιοπιστία και αυξάνει την ευελιξία της επιχείρησης.

Θα ακούσετε επίσης τι συμβαίνει όταν οι στόχοι είναι υπερβολικοί: από την απογοήτευση των εργαζομένων μέχρι τις οικονομικές απώλειες και τη ζημιά στη φήμη σας.

Γιατί το όραμα χωρίς στρατηγική είναι απλώς μια ευσεβής φαντασίωση. Και οι ρεαλιστικοί στόχοι είναι το γερό θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορείτε να την κάνετε πράξη.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/ep-e3a8spf

Περισσότερα επεισόδια

Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...

Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη...

Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε...