podlist.gr

H αξία και το impact του τμήματος Customer Support - Μια συζήτηση με την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα

Tα podcasts «Marketing & Business Tips» της Athens Voice με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση κάθε εβδομάδα αναλύεται σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Με αφορμή, λοιπόν, την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που γιορτάζεται κάθε πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας προσκαλεί στο studio της Athens Voice την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα, και συζητούν πώς μια Tech εταιρία, 100% πελατοκεντρική εφαρμόζει με επιτυχία τις τεχνικές εξυπηρέτησης των πελατών της.

Η Novibet αναδεικνύει την αξία και το impact του τμήματος Customer Support με μια σειρά από δράσεις που στο επίκεντρο έχουν τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Μάλιστα, η Novibet αποτελεί από την πλέον βραβευμένες εταιρείες του κλάδου έχοντας συγκεντρώσει έξι Excellence Awards από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε κατηγορίες όπως CS Team of the Year, Best Omni-channel Customer Support, Customer Call Center of the Year.

Στην συζήτηση αναλύθηκε η σημασία του Customer Support για τους οργανισμούς που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη, καθώς και ο ρόλος του στη Novibet. Παρατέθηκαν συγκεκριμένα παραδείγματα μεθόδων που εφαρμόζονται στην εταιρεία, ενώ ταυτόχρονα επισημάνθηκαν οι διαρκείς προκλήσεις που μεταβάλλουν το τοπίο. Έγινε επίσης αναφορά στους εργαζόμενους της Novibet – προσωπικό  720 ατόμων που αντιπροσωπεύει 18 διαφορετικές εθνικότητες – καθώς και στην εταιρική κουλτούρα και την εξέλιξή τους. Αναδείχθηκε η σημασία της κουλτούρας στη μετάδοση των αξιών της εταιρείας στους πελάτες μέσω των εκπροσώπων πρώτης γραμμής και το πώς η Novibet εξασφαλίζει την ομοιογενή ποιότητα εξυπηρέτησης. Παράλληλα, η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς, αλλάζοντας τη δυναμική της εξυπηρέτησης πελατών, με τη Novibet να ενσωματώνει τις τεχνολογικές καινοτομίες, προσφέροντας έτσι μια ανανεωμένη εμπειρία στον πελάτη. Τέλος, η Αφροδίτη Πίνα μοιράστηκε τις προβλέψεις της για το μέλλον του τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και το πώς η Novibet σχεδιάζει να υψώσει τον πήχη ακόμα περισσότερο.

Ένα podcast γεμάτο έμπνευση, ιδέες και tips και κάθε επιχειρηματία που θέλει να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών του. Μην το χάσετε!

Περισσότερα επεισόδια

Ενσυναίσθηση και πωλήσεις

Στο 136ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσυναίσθηση και πωλήσεις» θα μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση στην επιχειρηματικότητα. Είτε είστε επιχειρηματίας είτε όχι, γνωρίζετε ότι υπάρχουν αρκετές τεχνικές πώλησης. Μπορεί να είστε από αυτούς που προτιμούν την «πώληση-αστραπή», πριν ο πελάτης καταλάβει τι του έχει συμβεί, ή την επιθετική πώληση, ή την...

Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ

Στο 135ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ» θα μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ και την επιχειρηματικότητα. Στη χώρα μας, οι γνώσεις του μέσου επιχειρηματία για την Τέιλορ Σουίφτ εξαρτώνται συνήθως από τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών του. Κόρες και γιοι σε εφηβεία και προεφηβεία σημαίνει ότι το οικογενειακό...

Σημεία επαφής με τον πελάτη

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ...