podlist.gr

Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών

Στο 154ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών» θα μιλήσουμε για το πότε πρέπει να πατήσετε pause στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα.

Όταν έρχεται η ώρα να παρθούν αποφάσεις στο μάρκετινγκ, οι προσεγγίσεις ποικίλλουν. Ορισμένες εταιρείες – με κορυφαίο παράδειγμα κολοσσούς όπως η Procter & Gamble – λειτουργούν με χειρουργική ακρίβεια. Εκεί, τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη. Η κάθε καμπάνια, ακόμα κι αν αφορά ένα ξυραφάκι Gillette, έχει πίσω της ίσως και δύο ολόκληρα χρόνια προετοιμασίας, με ατελείωτα briefings, focus groups και πίνακες Excel.

Στον αντίποδα, υπάρχει και η «σχολή της στιγμής»: ό,τι παίζει τώρα, το κάνουμε κι εμείς. Μόλις ανέβηκε trend στο TikTok με κάτι έφηβες που κάνουν lip-sync με φωνές που θυμίζουν συνδυασμό παλιού crooner και οδηγού νταλίκας; Τέλεια! Το προσαρμόζουμε για το άμεσα για την επιχείρησή μας.

Αμ δε!

Δεν είναι όλα «πατάμε record και ανεβάζουμε». Στρατηγική σημαίνει ισορροπία – και η ταχύτητα δεν σημαίνει απαραίτητα επιτυχία.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...