podlist.gr

Ρομαντικές σχέσεις εντός επιχείρησης;

Στο 151ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ρομαντικές σχέσεις εντός επιχείρησης;» θα μιλήσουμε για το πώς οι ρομαντικές σχέσεις εντός επιχείρησης οδηγούν σε προβλήματα.

Η επιχείρησή σας είναι η μεγάλη σας αγάπη. Σας απασχολεί από το πρωί μέχρι το βράδυ, κάποιες φορές σας κρατά ξύπνιους από το βράδυ μέχρι το πρωί, και τα Σαββατοκύριακα έρχεται τριήμερο μαζί σας, κρυμμένη όχι στη βαλίτσα σας, αλλά στο μυαλό σας. Τι συμβαίνει όμως όταν στον επαγγελματικό σας χώρο διεκδικεί πλέον την αγάπη σας και κάποιο άτομο με σάρκα (ιδίως) και οστά; Τίποτα καλό.

Ακούστε σε αυτό το podcast πώς οι ερωτικές σχέσεις εντός της επιχείρησης οδηγούν σε δυσλειτουργία και ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που δημιουργούν.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...