podlist.gr

Τι να κάνετε στις εποχές των ισχνών αγελάδων

Στο 110o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι να κάνετε στις εποχές των ισχνών αγελάδων» θα ακούσετε 6 συμβουλές για όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως θέλετε στο επιχειρείν.

Εάν τυχαίνει να επιχειρείτε σε φάση επέκτασης της οικονομίας, όλα φαίνονται ρόδινα και οι αγελάδες είναι παχιές. Τα λάθη συγχωρούνται, όπως και τα υπερβολικά ανοίγματα, τα ακριβά εταιρικά οχήματα και οι υψηλοί μισθοί (που δυστυχώς, όμως θα έρθουν όλα μαζί να σας στοιχειώσουν όταν αρχίσει η φάση συρρίκνωσης της οικονομίας).

Εάν όμως έχετε την ατυχία να επιχειρείτε σε πολύ δύσκολες εποχές ή να επιχειρείτε στην Ελλάδα (που είναι ακριβώς το ίδιο), τότε χρειάζεστε κάποιες συμβουλές για να ξεπεράσετε τη θύελλα.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...